Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Lekker zwoel fluistere “ik heb je zoveel te vertellen ik wil je alles laten zien”

Edit: oh ze is transgender, ik ben benieuwd hoe hij daarop zal reageren

Ik vind die man met het knotje erg overweldigend haha. Ben ook benieuwd hoe de man zal reageren op haar. Lijkt me ook erg spannend voor haar.

1 like

Pfff wat een nerveuze afwachtende saaie kerel was dat zeg. Kwam echt niks uit

Ik vond de meneer met het knotje een beetje intens maar hoe LIEF reageerde hij op haar verhaal! Wat een verademing na al die botte horken van de afgelopen tijd.

9 likes

Ik vond het ook hartverwarmend :heart:.

Cedric denkt ook dat ie de man is. Jezus aub

6 likes

Wat smerig dat vieze mondkapjes spel

Ugh deze man heeft duidelijk een cursus versieren gevolgd :cold_face:

Ook gelijk zo haar hand pakken. Just don’t touch me :joy:

2 likes

Brrr constant complimentjes tussendoor, grapjes maken over toekomstige kinderen, de hele tijd aanraken, alles over sex laten gaan…

1 like

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

3 likes

En ja hoor, een recept van zijn oma :joy:

Erger me mateloos

1 like

Inderdaad! Ik krijg van zijn gedrag flashbacks naar een ex-date en dat bezorgt me echt de kriebels.

1 like

oooooooh mijn god die cédric geeft me echt de kriebels, die heeft zeker ergens een cursus gevolgd idd

3 likes

Blij dat iedereen walgt van Cedrics gedrag, ik word hier nooit teleurgesteld!

Hoe leuk was dat Legokoppel met hun kerstkransen haha.

2 likes

Het slaat op z’n lichaam :joy::joy::joy::joy:

Dat voorstukje voor morgen!!

ik zou me zó klemgezet voelen door dat bosje bloemen en die rozenblaadjes en dan die vraag of ze vannacht wel met hem in 1 bed wil slapen…

Ik verlies mijn vertrouwen in de mannelijke helft van deze wereld door dit programma.

2 likes

Ja dat is echt niet handig van 'm
Terwijl hij het denk ik echt niet verkeerd bedoeld?

Die andere 2 is ook niks, die man denkt dat ie al binnen is en zij zegt alleen maar ja (maar denkt nee)

1 like

Ik denk ook niet dat hij het verkeerd bedoelt, maar hoe kun je iemand in een hoek drijven :joy: terwijl ze vrij duidelijk aangeeft dat hij een beetje klef doet (in ieder geval non verbaal)