Oh, vegetarisch zijn is alternatief blijkbaar. Dat kan niet en al helemaal niet als je ook al geen alcohol drinkt hoor.
Oh man wat zijn sommige mannen lomp zeg
Whatsup met deze fatphobia mannen vandaag
Wat een creep met zân fysiek contact âmet de mensheidâ (??)
Heeee zo toevallig, ik besef nu dat we een bumble bff match waren! Mn naam begint met een Z.
Jij en je date zijn echt leuk! Vind het zo bijzonder dat zoân programma een succes is geweest als je al best veel gedatet hebt.
Je ziet wel ècht heel weinig van jullie date @Sjern. Dit was de tweede aflevering met jullie en ineens was het al de laatste verlenging (toch?). Jullie waren vast te beschaafde types die geen drama-tv gaven Wel echt leuk dat jullie zoân goede match zijn!
Ehm maar die Monique is me dâr ook eentje hoor wil âgeen baard of snor want dat verbergt ietsâ âgewoon een nette, blanke man!â
(Kijk nu verder)
Eeeeeeeeeww wat krijg ik de kriebels van die John yuck yuck
Ja ik vond hem erg dwingend en zij lijkt te graag te willen ook dat âwat zit je nou stom te lachenâ tijdens de seks? Echt niet vriendelijk is hijâŚ
Ja ik ook @Sjern ! Echt leuk zijn jullie allebei! Wat een contrast met die andere deelnemers! Benieuwd naar de nieuwe aflevering
Ahhh zo lief!! Echt leuk om te horen! Ik vind het ook wel leuk dat als ik over hem praat dat jullie nu een beter beeld hebben
God deze man, maar nu ben jij weer
Oh wat een mismatch die oudere mensen weer. Een en al irritatie
Haha jep. Maar oudere mensen zijn over het algemeen toch ook echt niet flexibel he Gaan echt niet meer veranderen of zich aanpassen voor iemand. Straalt ervan af
Omg deze vrouw is zo boos, en terecht, wat een eikel
Sorry maar die Monica, sorry Moniek, is ook wel echt een stuk chagrijn hoor
Maar die John is veel te jolig. Dat wordt niets zo đĽ˛
Aah hij deed nu ook een âkom, kusje!!â
adorbs zijn jullie
Oh ik dacht dat Sharon nu met de fletser cheque kwam
Nee nee nee nee nee (dat stukje net )