Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Haha de silent skihut party

3 likes

Ooooh dit maakt mij heel nieuwsgierig!

1 like

Haha zo heerlijk: ik ga even een lijstje maken met jouw positieve en negatieve punten :joy:

Ik heb moeders kinderen beloofd :woozy_face:

1 like

Jeetje deze verklede man

1 like

Kaats-heuvel of kaatsheu-vel?

1 like

Ik vind die Sjoke maar een negatieve houding hebben ofzo

2 likes

Ik vind haar ook onsympathiek

3 likes

Eerst zegt ze waarom moet altijd de vrouw kiezen dan zegt hij ik ga in bed en is ze soort van geïrriteerd ofzo… ok meid

echt een beetje minachtend ofzo doet ze over alles… “Oh dus je vind jezelf wijs”. Als ik hem was zou ik me dood ergeren hahah volgens mij doet hij dat ook

2 likes

Ja ook over die tattoos

2 likes

Maar dan wel beide tevreden met hun match?

De eerste lang leve de liefde baby!!!

2 likes

Wat een rare guy

Oké die Erik is inderdaad redelijk rustig maar ik vind haar gewoon echt heel gemeen? Hem uitlachen als hij zegt dat hij goed kan communiceren, beetje denigrerend doen over zijn relatie

2 likes

Ja nja ze heeft een paar keer aangegeven dat ze het ongemakkelijk vond en hij reageert gewoon helemaal niet, snap wel dat ze er klaar mee was

2 likes

Haha ja snap ik ook, zou er ook niks mee kunnen, maar denk dat het er niet veel beter wordt door het de hele tijd te benoemen

Ik kijk ook weer eens hoor. Zij komt uit Amersfoort en vraagt aan hem of hij dat kent :sweat_smile: come on

Hahaha oke echte zweefteef

DIE LACH VAN DIE MAN

4 likes

Hahahah ik vind die man en vrouw die samen sushi maken wel schattig samen eigenlijk hahah op vakantie

3 likes

Haha ja ik heb zelden zo’n leuke eerste date gehad denk ik

Zou in dit geval alleen niet teveel grapjes maken :face_with_hand_over_mouth:

2 likes