Dit gesprek over kip/vis/krab… 🥲
Hahahaha nee wat is dat voor gesprek morgen over vis.
Jessica Simpson vibe
Nou ik vind haar anders ook niet spetteren hoor. Dan stelt ze 1 vraag - eigenlijk is ze ook niet benieuwd naar het antwoord - en vraagt verder ook niet door. Ja het is een rustige man dat klopt, maar haar houding is ook niet uitnodigend. Haar gesprekken zijn nu ook niet van wereldniveau, praktisch ieder gesprek moet ze benoemen dat het ongemakkelijk is, daar maak je het niet minder ongemakkelijk door.
Ahw ik vond dat die jongen echt enorm goed omgaan met afwijzing van Marit. Ik snap wel dat hij het zag zitten met haar. Ik vond het echt vet om te zien dat hij zijn beslissing om te verlengen gewoon ownde en niet opeens mee ging praten met Marit ofzo. Gewoon: ja ik vond je leuk en jammer dat je niet wil verlengen.
Hahahah precies dat ja die lach de hele tijd
Maar ze zijn wel lief samen
Ik snap m niet
Die guy die niet weet wat overspel is maar daarna dan wel dat al z’n exen zijn vreemdgegaan
Ik versta die man helemaal niet
Wat een mormel in het laatste stukje.
Had gelijk naar huis gegaan
Ik snap niet wat er allemaal gebeurd
Delana is typisch zo’n meisje wat ik in eerste opzicht best een mooie meid vind maar door haar uitstraling en persoonlijkheid echt minder mooi vind
Wat is zij STRENG
Wat een ongemakkelijkheid zeg
Ik vind het zo zielig voor die guy (sorry ik weet de namen ff niet) hij vraagt steeds bevestiging en dan kijkt zij zo streng
Ja ik vind haar echt lastig. Zij dropt allemaal hints en als hij niet DIRECT reageert zoals zij hoopt dan gooit ze meteen al dr verwachtingen op tafel. Die volgens mij niet helemaal bij hem passen
Net een juf omg deze praat tegen zichzelf
Wat een verschrikkelijk saaaaaie koppels nu
Hahahahahahahahaha ik ga out
Haha jolanda blijft slapen. Zo schattig
Hoe kun je nou met de goedkoopste supermarktchocola op je date aan komen kakken