Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Dit gesprek over kip/vis/krab… :sweat_smile::woozy_face:🥲

2 likes

Hahahaha nee wat is dat voor gesprek morgen over vis.

Jessica Simpson vibe

1 like

Nou ik vind haar anders ook niet spetteren hoor. Dan stelt ze 1 vraag - eigenlijk is ze ook niet benieuwd naar het antwoord - en vraagt verder ook niet door. Ja het is een rustige man dat klopt, maar haar houding is ook niet uitnodigend. Haar gesprekken zijn nu ook niet van wereldniveau, praktisch ieder gesprek moet ze benoemen dat het ongemakkelijk is, daar maak je het niet minder ongemakkelijk door.

4 likes

Ahw ik vond dat die jongen echt enorm goed omgaan met afwijzing van Marit. Ik snap wel dat hij het zag zitten met haar. Ik vond het echt vet om te zien dat hij zijn beslissing om te verlengen gewoon ownde en niet opeens mee ging praten met Marit ofzo. Gewoon: ja ik vond je leuk en jammer dat je niet wil verlengen.

Hahahahaha

2 likes

Hahahah precies dat ja die lach de hele tijd

Maar ze zijn wel lief samen

2 likes

Ik snap m niet

Die guy die niet weet wat overspel is maar daarna dan wel dat al z’n exen zijn vreemdgegaan :rofl:

2 likes

Ik versta die man helemaal niet

Wat een mormel in het laatste stukje.
Had gelijk naar huis gegaan

Ik snap niet wat er allemaal gebeurd :rofl:

1 like

Delana is typisch zo’n meisje wat ik in eerste opzicht best een mooie meid vind maar door haar uitstraling en persoonlijkheid echt minder mooi vind

Wat is zij STRENG

1 like

Wat een ongemakkelijkheid zeg

1 like

Ik vind het zo zielig voor die guy (sorry ik weet de namen ff niet) hij vraagt steeds bevestiging en dan kijkt zij zo streng :rofl::rofl:

2 likes

Ja ik vind haar echt lastig. Zij dropt allemaal hints en als hij niet DIRECT reageert zoals zij hoopt dan gooit ze meteen al dr verwachtingen op tafel. Die volgens mij niet helemaal bij hem passen

2 likes

Net een juf :joy: omg deze praat tegen zichzelf :joy:

1 like

Wat een verschrikkelijk saaaaaie koppels nu

4 likes

Hahahahahahahahaha ik ga out

1 like

Haha jolanda blijft slapen. Zo schattig

2 likes

Hoe kun je nou met de goedkoopste supermarktchocola op je date aan komen kakken :cry:

2 likes