Lego

Voor alle lego nerds!

1 like

same! heb niks met lego verder maar vind deze heel gaaf

1 like

En laten jullie de bouwsels dan staan als kunstwerk, breek je het na het bouwen weer af of speel je er een poosje mee?

1 like

Vind dit zooo leuk om te zien haha

1 like

Stiekem vind ik Lego ook nog steeds heel leuk en ik denk er al een paar jaar over om HP-lego te kopen. Is wel een duur grapje zeker?

Super leuk om dit te volgen! Ik wil hem zo graag, maar het is mij echt te duur…

@Booklover Ben je vandaag nog verder gegaan? Haha sorry vind het te leuk om te volgen.

Nice, ik heb weinig met LEGO maar heb nu wel zin ineens in bouwen haha.

2 likes

Zo leuk! Ik ben een groot HP/Lego fan, helaas past dit niet in mijn budget… Ik geniet gewoon met jou mee :slight_smile:

1 like

Haha doe je goed! Dat ik het geld er niet voor heb wil trouwens niet zeggen dat ik het niet waard vind hoor! Ik heb een kast vol Harry Potter Funko pops haha. Als ik over die waarde na ga denken, dan had ik waarschijnlijk deze set ook kunnen kopen.

Zo leuk om de voortgang te zien.
Ach de een koopt een Chanel-Tas, een labradoodle, of laat om de zoveel tijd haar lippen volspuiten (of alle drie) en de ander koopt HP spullen :smiley:

Ik heb op vakantie wel van die LOTR lego sleutelhangers een keer gekocht. :smiley:

1 like

Super leuk om de vooruitgang te zien!

3 likes

Heb je al weer wat gemaakt? :drooling_face:

1 like

Haha wilde ik ook net vragen! :slight_smile:

Omg ik wil dit ook hebben. Vind het zo vet

2 likes

Eerste deel pas omg, hoeveel moet je nog ?

Wow wat veel werk haha. Maar wel echt super gaaf om te hebben zeg. Lijkt mij alleen wel frustrerend dat het zo lang duurt haha ik zou het echt snel af willen hebben.

ik heb speciaal dit topic opgezocht om te kijken of er al een update was🤣

3 likes

En en en en? :slight_smile:

Woooowwww zo vet!

1 like