Lego

Omg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik wil in Hagrid’s hut wonen <3

zo mooi!!

maar mijn vingers jeuken om wat blokjes goed aan te drukken :blush:

:hushed: oh wat ergerlijk! hahaha.

en de ronde afdrukken staan nu permanent in je vingers?

:muscle:t3:

1 like

Ik heb dit topic net ontdekt en alles terug gelezen. Wat gaaf @Booklover en wat ontzettend leuk dat je alles met ons deelt! Dankjewel daarvoor <3

2 likes

Oh wauw! Ik houd echt helemaal niet van HP, maar dit is echt super gaaf! Zo ontzettend mooi, en al die details :heart_eyes:

Gelukkig heb ik 2 kinderen die helemaal gek zijn van Lego en mag ik het meeste in elkaar zetten. Mijn laatste “projectje” was het kasteel van Frozen. Maar die is maar klein in vergelijking met dit, haha.

1 like

ZO FREAKING COOL! Echt dikke liefde :heart:

1 like

vet koel!

1 like

Super gaaf om het kasteel helemaal af te zien!

1 like

Dit is echt zó gaaf! Bedankt dat je ons laat meegenieten!

1 like

Mijn vriend heeft net even alle kerstpakketten voor iedereen opgehaald. Krijgt hij zelf geen pakket, omdat hij er nog geen zes maanden werkt. Vind het echt sneu haha, ik denk dat ik de BB8 voor hem ga kopen als ‘kerstpakket’ ofzo. Hij heeft nooit zulk soort LEGO gekocht, maar hij vindt het wel heel leuk en heeft weleens gezegd dat hij BB8 ooit wil kopen.

2 likes

Ik heb later nooit meer Lego gehad, maar ik kwijl wel even van jouw Hogwarts hierboven hoor. Ik heb helemaal niet zo veel met Harry Potter, maar door al die details zou ik het ook ooit nog wel eens willen hebben haha!

BB-8 is besteld! Verwacht ie echt nooit. :sunglasses:

1 like

@Booklover Pure nieuwsgierigheid, maar welke sets heb jij (en je vriend) allemaal?

Wow zo tof dit topic! Ik hoorde vorig jaar pas dat er Lego voor volwassenen bestond en sindsdien wil ik ook Lego. Ik wil heel graag eens een stad of groot gebouw proberen, maar het Disneykasteel is echt mijn droom :smiley:. Wel erg prijzig allemaal, maar ook tof!

Ik hou niet zo van HP, maar het ziet er echt zo gaaf uit!

Ik wil dat kasteel ook! Love Disney.

BB-8 is bijna helemaal af, ik heb wel via de Lego site een missend onderdeel aan moeten vragen (helaas), maar ja kan gebeuren.

Als ie helemaal af is zal ik een foto plaatsen!

Nu willen wij meer Lego! :joy: Mijn vriend vond het geweldig trouwens, ik heb hem gisteren gegeven. Ik wilde niet meer wachten hahah.

2 likes

Alles van LOTR/The Hobbit vind ik trouwens ook heel tof. :heart:

Ja dat kasteel is heel gaaf! Maar misschien moet ik gewoon klein beginnen, want ik heb nog helemaal niks gemaakt (afgezien van een keer Lego friends voor mijn nichtje, ik kan niet wachten tot ze wat ouder is en echt met Lego gaat spelen).

Hebben jullie ook die steden? Ik wil graag NY of Las Vegas en die zijn ook wat minder prijzig, dus misschien koop ik die van m’n kerstpakket om eens te proberen.

1 like

Slechte foto, maar hier het eindresultaat van BB-8 (creatie van vriend) en Porg (heb ik gebouwd).

Superleuk om samen te doen!

7 likes