LEGO

Nou gaan we weer :rofl:

9 likes

Is een ikea vaas ook!

8 likes

Dit keer ga ik maar braaf per nummertje de zakjes open maken, het scheelt wel wat zoeken moet ik zeggen :rofl:

Resultaat zakje 1

3 likes

Resultaat zakje 2, zo gaaf hoeveel technologie er aan de binnenkant zit! Volgens mij gaan er sowieso zo veel leuke easter eggs, deurtjes en uitklapdingen in zitten

8 likes

Van Ikea

1 like

Ik wilde ook nog even mijn vaas showen!

8 likes

Mijn sets van afgelopen jaar samengevoegd tot 1 groot kasteel!

24 likes

Weer stukje verder

7 likes

De eerste 2 werelden van het blok zijn af. Het is grappig dat het tegelijkertijd zo niet gedetailleerd is, maar toch ook weer wel gedetailleerd. Mario bestaat uit 3 blokjes zeg maar, maar het kasteel is ook weer zo gedetailleerd en kan zelfs open

6 likes

Zonnebloemen per 1 januari!! Lijkt me echt heel leuk staan als je een vaasje vol zet :sunflower: :heart_eyes:

16 likes

Omg jaaaa mijn favoriete bloemen in Legovorm :star_struck:

Heb deze gekocht voor de kerst!! Heeeel veel zin in hahaha

13 likes

We hebben eerste kerstdag goed besteed en zijn eindelijk begonnen aan de Winnie de Poeh set die ik al een maandje in huis heb. Hij wordt zo leuk!!

11 likes

Aaaah ik was deze even vergeten (ik wilde hem wel bestellen, maar voor de grootte van de set vond ik hem wel prijzig), maar wel heel leuk zeg! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb deze ook!
Die details zijn zo leuk!

1 like

Ik heb hem voor m’n verjaardag gekregen, maar hij was idd wel prijzig. Hoop dat ik ooit kindjes krijg die ermee kunnen spelen, maar voor nu vind ik hem ook heel leuk om naar te kijken.

We hebben hem vandaag af gemaakt:

12 likes

Ik ben net aan deze begonnen, het begin van een hele straat hopelijk :grimacing: mooi project voor de kerstvakantie

9 likes

Oh, ik vind deze zo mooi!

Vind 'm ook heel leuk! 1 januari komt het boutique hotel uit, die is ook zo gaaf!

10 likes

Oh wauw!

Die gaat op de lijst!

1 like