Lego

Update tijd!




28 likes

OMG dit is zo leuk! Heerlijk meegenieten zo :heart_eyes:

2 likes

Het voelt alsof ik het topic heb overgenomen :rofl: maar als ik minder vaak iets post dan sla ik hele stappen over of dan ‘kan’ ik niet van die leuke details plaatsen dus ik doe het toch maar gewoon haha

2 likes

Ja gewoon doen! Superleuk om te zien

4 likes

Ben nu een tijdje bezig aan de tweede verdieping, zitten een paar leuke kleine easter eggs in!
Dit is de slaapkamer van de ouders, met daarin oa een open haard


Aan de andere kant van de verdieping zit de slaapkamer van buzz, de oudere broer. Hij heeft een kist met slot op z’n kamer en daar bewaart hij iets wat niet bij z’n stoere imago past :rofl:


het geheimvan buzz

Ben nu nog druk aan het bouwen dus ik denk dat er nog wel een (of 2) updates aankomen vandaag

14 likes

Leuk! @MACdonalds
Mijn moeder is nu de kelder aan het maken en stuurt ons steeds filmpjes hahaha


Helemaal blij dat het licht het doet

8 likes

Tweede verdieping af! Met het beroemde verfblik bovenaan de trap om naar de boeven te slingeren




15 likes

Het grootste gedeelte van het huis is af! Nu alleen de aanbouw en de boomhut nog




17 likes

Oke, love deze aanbouw, de details in de keuken en kelder zijn zo leuk! Als je het luik (grijze ding in de keuken) in de keuken opent, dan valt het naar beneden in de wasruimte. Keuken is gewoon inclusief koelkast, magnetron enz, zo leuk gemaakt. En de kachel beneden geeft dus licht als je m opent. In de container buiten liggen de vliegtickets van Kevin.

Sorry voor deshitload aan foto’s maar ze zijn te leuk om niet te delen.







27 likes

Zo leuk dit! En tof al die foto’s, is het toch een beetje alsof ik zelf ook mee bouw :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij is af en hij staat bij de kerstboom! Ik heb nog een lichtset besteld om alles te verlichten, dus ik hoop dat die snel binnen komt! Ik bedoel, kijk hoe leuk dat staat!


En dan nog mijn foto’s van het resultaat haha



Dit was mijn presentatie over home alone, ik zie jullie weer als ik aan de slag ga met mijn Nintendo kubus of de Charles Dickens set

50 likes

Ik heb de paradijsvogel plant gemaakt! Was mijn eerste Lego sinds jaren en vond het echt fantastisch om te doen. Ik heb nu ook maar gelijk de bonsai en het bloemen boeket besteld. Helemaal blij nu.

27 likes

Heb zelf geen foto op mijn telefoon, maar een hoge vaas met een smalle opening vind ik zelf het mooist staan. De vaas hoeft niet smal te zijn van zichzelf

1 like


Ik heb het zelf in zo’n typische bloomonbloomon vaas, maareigenlijk is de vaas er iets te wijd voor waardoor de boeken niet mooi vallen, vandaar dat rekje onderin. Ik hoorde van iemand anders een goede tip om bovenaan een soort raster te maken van plakband en de bloemen daarin te verdelen.


Ik heb net dit charles dickens setje gemaakt!


8 likes

28 likes

Dat is een mooie vaas! Waar heb je die weg? Ik zoek ook nog een namelijk.

Deze heb ik al jaren dus die zal niet meer inde winkel te vinden zijn.
(Weet ook niet meer waar)

1 like

Ik heb ze korter gemaakt en in een lege yankee candle yar gezet!

1 like

Ik heb ze gewoon in een standaard goedkope vaas van de Action gezet

1 like

Ik heb maanden gezocht naar een goede vaas maar ik heb vorige week de kleinere versie van deze gekocht en die is wat mij betreft perfect. Was €4 voor de kleine. Vaas | Glas | 25,5 x 14,2 cm | Søstrene Grene

3 likes