Lego

Dit was voorlopig mijn laatste Lego project. Hij is zo leuk!

13 likes

Ik ga deze nu in elkaar zetten!!

4 likes

Ik heb gisteren de neppert van alie in elkaar gezet. Ik was echt blij verrast over de kwaliteit!

Ook de uitbreiding besteld. Die was van een ander merk (merkloos) en die was wel minder. Dus daar kan echt verschil in zitten.

Maar wel erg mooi kasteel!! Zoveel details

Ik ben jaloers op jouw kasteel! Deze had maar 6 zakjes, lijkt me heerlijk om wat langer bezig te zijn en zo’n mega ding te bouwen… Maar ik heb het geld er even niet voor over :disappointed:
Ik hoorde wel dat er van de zomer nieuwe Harry Potter sets komen, dus ik ga alvast sparen!

@Madam-Mikmak Ben er heel benieuwd naar, heb je foto’s?

Ik kom er door jou achter dat er gewoon dupes via Ali te koop zijn… Nog steeds best duur maar stukken haalbaarder dan ‘de ekte’. Heb je een link van welke jij hebt besteld?

Ik ben er nu ook voor aan het sparen, maar ben bang dat het kasteel tegen de tijd dat ik het heb uitverkocht is en nóg duurder is… Maar ik ga het gewoon proberen en anders heb ik een mooi potje voor de sets die van de zomer hopelijk uitkomen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ga straks foto’s maken!

1 like

3 likes

De aanbouw van het kasteel is dus niet van Lele en duidelijk anders van kwaliteit. Beetje geurtje en ik moest onderdelen vastlijmen.
De trein en kasteel zijn wel super! Erg mooi. Ook de poppetjes

€ 30,39 35% Off | Nieuwe Harry Potter Serices Hogwarts Grote Zaal Compatibiliteit Legoing Harry Potter 75954 Bouwstenen Bakstenen Speelgoed Gift Kerst

De rest ook bij dezelfde verkoper gekocht. Apart dus dat niet alles perfect is. Maar de trein en kasteel wel!

@madam-mikmak De grote zaal ziet er inderdaad zo goed als hetzelfde uit! Moest wel lachten om die foto’s in de rechterbovenhoek van de Beukwilg :stuck_out_tongue:

Ik heb van het weekend de documentaire op Netflix zitten kijken van het LEGO House in Billund en nu wil ik erheen! Misschien een weekendje en combineren met Legoland.

Ja net echt Harry Potter hè! :joy:

Ik wil eigenlijk wel weten hoever jij de daken open kan zetten…
bij ons maar 1cm. Zie daar totaal het nut niet van

Ik ook zoiets, geen idee waarvoor het zo zit.

Heb toch ook maar de Whomping Willow erbij gekocht, zodat ik het kan uitbreiden en alles stap voor stap per zakje op mijn blog geplaatst, geïnspireerd door @Booklover’s foto’s hier :smile:

1 like

Zou je een foto willen laten zien hoe het nu staat?

Heb jij ook Billy boekenkasten? Daar past hij niet in toch?

Hahaha heb zo’n zin om het in elkaar te zetten! Maar wil eerst even een goede plek hebben waar ik het neer kan zetten… Er zijn ook geen (betaalbare) vitrinekasten waar het in past :sweat_smile:

:heart_eyes::heart_eyes:

Hij is zo mooi! En denk dat ik sowieso ook maar even een plank ga halen, kan ik het ook makkelijker verplaatsen!

1 like

Jaaaa goed idee!

Owww ik wil het grote HP kasteel ook! Ik ben met de kleine bezig

En heb ook dit volkswagen busje gemaakt, waar ik veel te snel mee klaar was :frowning: ik vlieg er altijd doorheen, vind het zo jammer

4 likes

Ik ben begonnen aan mijn kasteel!

Ben gister tot zakje 4 gekomen en ga op de dagen dat ik vrij ben tussen de middag (als de kleine slaapt) rustig aan kijken hoe ver ik kom en een beetje uitrekken, want ik wil niet dat hij af is, maar toch ook wel :stuck_out_tongue:

Van te voren eerst even deze nog in elkaar gezet:

3 likes

Meer mensen die nu een nieuwe hobby hebben gevonden en zijn begonnen met Lego bouwen?

Ik ben bezig met deze Ferrari en het is 10+ en jeetje ik vind het nog echt verrekte lastig, haha. Heb vroeger ook amper met Lego gespeeld en ook echt een technische inzicht van niks. Maar goed ben in ongeveer drie uurtjes bij zakje drie. En begin nu dat gepriegel wel zat te worden, hoe verrassend leuk het tegelijkertijd ook is :slight_smile:

1 like