Er komt een Snoopy setje.
https://www.lego.com/en-nl/product/peanuts-snoopys-doghouse-21368
Ik was gister bij de Lego Bloom Bar in Amsterdam, wat een leuke ervaring was dat! Ook super leuk dat je een mocktail kon halen voor tijdens het bouwen en dat ze een zwarte roos hadden als exclusive. Daarna nog even gauw naar de Lego store gesprint voor de andere make & take ![]()
Mijn dochter heeft vorig jaar met heel veel plezier de Lego Tuxedo Cat in elkaar gezet, want we hebben zelf 2 echte katten die er zo uitzien.
Nu is kort geleden een tweede kat uitgebracht, een oranje met witte. Vandaag was ie met een mooie korting bij Intertoys dus mijn dochter krijgt deze voor Pasen. ![]()
Dan heeft de Lego Tux een oranje vriendje. ![]()
Ik vind die echt zo schattig! Heb alleen geen idee waar ik ze neer moet zetten als ze af zijn. Wat doe jij ermee?
ik heb in m’n keuken zo’n grote plank voor losse dingen, kookboeken enzo, hangen. Hangt best hoog. En daar heb ik ze op het randje gezet zodat ze met met hun kleine voetjes erover heen komen. Niet teveel in beeld maar ook niet ergens weggemoffeld. En het staat echt cute al zeg ik zelf 🥹
Wij hebben een kast in de woonkamer staan waarop ze staan.
Het Neuschwanstein kasteel staat daar ook.
Staat buiten bereik van kleine handjes
Kleine tip, ik sta nu in de rij. Alleen vandaag kan je in veel soeelgoedwinkels of in LEGO stores een oranje pakketje halen
Hebben jullie de aangekondigde nieuwe sets gezien? Ik vind de bospaddestoelen en shrek wel echt leuk
Jaa die paddestoelen wil ik sowieso en de X-files set die in augustus uitkomt.
Ik heb ze ook gehaald. Hier was het helemaal niet druk.
Ik voelde de laatste tijd niet zoveel voor de nieuwste LEGO-releases, alleen de paddenstoelen vind ik heel tof
Maar vandaag zag ik deze ‘LEGO leak’ voorbij komen op TikTok, deze zou ik wel graag aan mijn collectie willen toevoegen ![]()
Heel leuk! Deze gaat ook op m’n lijstje.
Ik ben aan het sparen voor de Sagrada Família. Hoop hem wel met een beetje korting te kunnen kopen.