LEGO

Echt heel lief, laatst heb ik deze gekregen van @NInja

En deze van @Disconnected

en ik ben dus dol op planten maar mijn kat vreet alles aan dus nu heb ik toch wat plantjes binnen haha

16 likes

Kan ik hier iemand nog blij maken met een Lego bloemenset? Hij moet wel goed schoongemaakt worden, heeft op een plankje in de keuken gestaan. Is compleet. Tegen verzendkosten.

6 likes

Ja graag!!

1 like

Ja hier ook een perfecte oplossing haha. Die onderste staat hier leuk op de vensterbank in de keuken. Bovenste heb ik ook maar die staat in mijn LEGO kamer.

1 like

Ondertussen is mijn Harry Potter kast weer wat voller. :heart:

Ik heb nog een kast met LEGO, ik ga beide kasten dit jaar eens vervangen voor boekenkasten. Maar wil dan denk ik nog een extra kast, ze zijn snel vol. :sweat_smile:

Heb ook nog beetje door rest van het huis (wat veilig is voor de kat). LEGO neemt langzaam mijn huis over haha.

7 likes

Zo, ik ben een partijtje verliefd op deze :heart_eyes:

Komt in maart uit! Vond de nieuwe sets van de laatste tijd niet zo interessant maar deze is echt per direct bovenaan m’n wishlist geschoten

https://www.lego.com/nl-nl/product/claude-monet-bridge-over-a-pond-of-water-lilies-31220

23 likes

Er komt een Snoopy setje. :relaxed:https://www.lego.com/en-nl/product/peanuts-snoopys-doghouse-21368

7 likes

Ik was gister bij de Lego Bloom Bar in Amsterdam, wat een leuke ervaring was dat! Ook super leuk dat je een mocktail kon halen voor tijdens het bouwen en dat ze een zwarte roos hadden als exclusive. Daarna nog even gauw naar de Lego store gesprint voor de andere make & take :biggrin:

5 likes

Mijn dochter heeft vorig jaar met heel veel plezier de Lego Tuxedo Cat in elkaar gezet, want we hebben zelf 2 echte katten die er zo uitzien.
Nu is kort geleden een tweede kat uitgebracht, een oranje met witte. Vandaag was ie met een mooie korting bij Intertoys dus mijn dochter krijgt deze voor Pasen. :heart_eyes_cat:
Dan heeft de Lego Tux een oranje vriendje. :orange_heart:

7 likes