LEGO

Elke set wordt uiteindelijk zeldzaam omdat ze uit de handel gaan, maar in beginsel was dit gewoon een regulier verkrijgbare set. Dus zonder boekje en doos gaat het je niet opeens extreem veel geld opbrengen. Volgens mij is hij ook pas sinds kort uit de handel, dus met doos en boekje zou je meerdere jaren geduld moeten hebben

1 like

Ik vind juist dat lego gebruikt echt nog heel veel waard is :sweat_smile: zonder doos en boekje uiteraard wel minder dan nieuwwaarde, maar ik zie vaak dat mensen nog wel 60-70% van de nieuwwaarde vragen voor gangbare sets.

Het is soms goedkoper om op bol, intertoys of bij Kruidvat met een goede aanbieding te kopen dan wanneer je het via marktplaats probeert - en kennelijk krijgen verkopers het er ook echt voor want ik heb al verschillende keren geprobeerd lager te bieden maar krijg dan altijd reactie dat iemand het voor vraagprijs heeft opgehaald

1 like

Hoi! Heb je nog interesse om het boetiekhotel over te nemen? Ik miste een paar onderdeeltjes, dus die heb ik besteld en ze zijn nu binnen! Stuur maar een berichtje als je nog geïnteresseerd bent.

1 like

Ik heb eventueel ook interesse in het hotel!

Zeker! Ik kan je alleen geen bericht sturen omdat je profiel verborgen is?