Ik heb ze allebei, vond het hotel zowel leuker om te bouwen als hoe het er af uit ziet: vind de jazz club eigenlijk niet zo mooi met dat rood en blauw
Ik heb ze ook allebei en ben het eens met @MACdonalds. Ik vind het boutique hotel er ook veel leuker uit zien.
Gaan jullie de nieuwe modular kopen? Hij is nu al €250. Ik vind het wel jammer dat het steeds duurder wordt.
Ik ben bang dat ik de nieuwe ook wel weer ga kopen ja. Vanaf de american diner heb ik ze allemaal in de kast staan dus het is traditie voor me om de nieuwe gelijk te kopen. Zit wel te twijfelen dit keer om toch even te wachten tot hij in de aanbieding komt bij intertoys, want inderdaad die prijs aiiii
Moet dit jaar wel voor het eerst gaan wisselen in m’n kast want hij staat nu vol met de modulars
Ik twijfel nog. Vind hem opzich leuk, maar niet de leukste set die er is. Binnenkant vind ik wat tegenvallen. Misschien dat ik overtuigd raak als ik hem een keer in het echt heb gezien haha
Ik vind m wel leuk! Maar wil de Tudor corner ook nog wel hebben.
Lol ik kom er net achter dat dat een foto van m’n kast van vorig jaar was want ik geen de tudor corner ook nog (ook hele leuke set). Ik pas m’n post even aan net de juiste foto haha
Love it! Welke kast is dit?
Ehh eentje van de ikea haha, weet de naam zo snel niet maar de modulars passen er precies in qua diepte en breedte
Geweldig je kast! Ik heb ook alle sets vanaf de diner, dus ik denk wel dat ik hem ook ga kopen, maar misschien nog even wachten op een aanbieding.
Die set is echt heel leuk! Mijn kind speelt er veel mee