Leiden en omgeving

Restaurant op de begane grond

4 likes

@the.rebel.club en als he dat dan binnenloopt links om de hoek. Is een beetje verstopt sls je het niet weet.

1 like

Iemand tips voor leuke eettentjes (voor diner) in Leiden?

Tabu
City hall
Los cosmos
Buddhas
The Bishop
De gaper

2 likes

aansluitend op RupiKaur, de Tuin van de Smid, Bar Lokaal, Vooraf en toe. O en La Diva!

1 like

Paco Ciao

1 like

wat vind je leuk qua keuken/sfeer?

Goeswijn is top! En bar lokaal

3 likes

Ook nog een aanvulling op de andere posters: heb ook een keer echt leuk en lekker gegeten bij de Engelenbak (menu met meerdere gangen) en Catootje aan de Markt. Bar Lokaal is al twee keer genoemd, dat is echt een aanrader. Maar hangt er inderdaad van af wat voor soort plek je zoekt!

1 like

Oja Goeswijn! Zij hebben vaak ook leuke speciale avonden zoals rondom Leids ontzet en Koningsdag etc.

2 likes

Voor fine dine La Diva❤️ Echt heel goed eten en ook nog redelijk geprijsd

Giuseppe op de Herenstraat

2 likes

Ik ben opzoek naar een winkel waar ze edelstenen verkopen. Wordt van google niet veel wijzer maar lijkt me niet dat dit er helemaal niet is in deze omgeving? Iemand een idee toevallig?

Misschien bij Swan market? Weet niet hoor maar vind dat er wel een plek voor

1 like

De eerste 3 hits op Google met ‘Edelstenen Leiden’ geven al 3 winkels toch?

1 like

Ooh huh ik kreeg vijf dagen geleden alleen maar suggesties in Den Haag/Wassenaar. Zie nu ineens andere opties in het centrum. Wat stom. Nou ja, als iemand nog leuke tips heeft alsnog welkom want ik ben met al die winkels verder niet bekend.

@Evert ooh ken dit helemaal niet maar ziet er wel leuk uit! Ga daar eens kijken.

ja in Leiden nergens winkels waar ze veel hebben (zoals Ananda in Den Haag) maar de opties op Google hebben allemaal wel wat. vind alleen wonderful nature zelf een beetje een twijfelachtige winkel, hebben er ook allemaal opgezette exotische dieren te koop :sweat_smile:

1 like

Ja, die kwam de eerste keer op google ook naar voren maar ik ken die winkel ook alleen maar van de opgezette vlinders in de etalage :clown_face:

1 like

Waar in Leiden kan ik lekkere sushi bestellen? Ik ga daar binnenkort bevallen in het ziekenhuis en weet al dat we daarna moeten blijven. Ik denk al weken aan sushi en dan ga ik alvast uitzoeken wat ik ga bestellen :sweat_smile:!

2 likes

ik vind Yuki de beste!

1 like