Leiden en omgeving

Sushi mama is veruit de beste. Alleen je moet wel op tijd bestellen.

1 like

Ichi ban! Toevallig net besteld, haha

1 like

Ik vind Zoezie echt de lekkerste

1 like

Hahah love deze voorbereiding 🫶🏼

2 likes

Ja deze 100%!

2 likes

Ik heb deze week een date in Leiden, maar ik ken de stad eigenlijk niet zo goed. Wat is leuk om te doen op een woensdag?

Er is zo veel te doen haha… wat voor iets ben je naar op zoek? Hortus is altijd leuk, rondje singelpark als je wilt wandelen, lakenhal is tof en zit leuk café bij, als je op lekker terras wilt zitten: bikini bikini of vooraf en toe, rondvaart bij boodjes en broodjes is leuk (niet te lang en ook niet zo mega toeristisch), als je van lekkere croissants en kaneelbroodjes enzo eten houdt: mamie gourmande of stadsbakerij water en bloem, voor koffie: borgman of Daan & maan

3 likes

Ik vind het nog steeds jammer dat Kaffee Metzke weg is, maar Daaf&maan is inderdaad ook leuk. Als het lekker weer is lekkere dingen meenemen en bij de Burcht gaan zitten.

1 like

Ik heb twee kaarten over voor deze voorstelling aanstaande woensdag. Iemand die ik er (gratis) blij mee kan maken?

OMG jongens is Lot en de Walvis dicht?!!

Ja! Het heet nu Bikini Bikini.

Heel nieuw concept? Andere eigenaar? Net zo lekker?? Of same same but different name

Lot en de walvis was al een tijd echt prut nadat ze een nieuw concept hadden. Het is nu wel weer wat beter! En nog chiller terras!

1 like

Ja ik vond het ook niets. Ga het nu maar weer eens proberen.