Leiden en omgeving

Wij lusten alles maar ik ben wel vegetarisch :blush::blush:

Dan is catootje aan de markt of bar lokaal een goede tip.
Wat duurder: mangerie de jonge koekop of het prentenkabinet, die vind ik als vegetariër ook goed

1 like

Wellicht is het restaurant Lot & de Walvis ook iets voor jullie. Een leuke relaxte sfeer en er staan ook vegetarische opties op de kaart. Je kunt even kijken op hun website of social.

@Zora Ik ben afgelopen week bij Bar Lokaal geweest en was echt tof! Inderdaad weer eens wat anders en hele lekkere chocoladetaart.:heart_eyes:

2 likes

Aloha (vegetarische restaurant) is heel leuk en gezellig, zit ook vlakbij het Fletcher hotel :slight_smile:

Hoi! Heb je al iemand gevonden?
Ik woon niet in Leiden maar ben er het grootste gedeelte van de week. Ik ken er eigenlijk niemand, dus lijkt mij heel leuk om eens af te spreken.
Het plan is trouwens om binnenkort naar Leiden (of omgeving) te verhuizen.

Hoi allemaal,
Een vraag. Hebben jullie tips voor het vinden van een appartement in Leiden (of omgeving)? Voor twee personen? Ik woon nu in Amsterdam en heb geen idee waar ik moet beginnen te kijken in een andere stad.

Je kunt het beste via Pararius kijken denk ik. En anders een oproepje plaatsen via Facebook. Je hebt ook de Facebook groep genaamd Leiden Housing, maar daar verkopen mensen de laatste tijd vooral hun spullen in plaats van dat er advertenties op staan.

Voor dit nieuwbouw huur project zijn dit weekend trouwens de inschrijvingen geopend: https://www.leidenisyours.nl/

1 like

Huur of koop? Ik heb serieus nog een appartement te koop staan in Leiden namelijk haha!

(Haha dit klinkt zo fout, maar we wonen nu dus in een nieuwbouwhuis en hebben ons oude appartement dus nog te koop staan)

1 like

En ehm 1-persoons studio’s mogen naar dit adres… Ik heb me ingeschreven bij leidenisyours dus fingers crossed… :biggrin:

Huur! Sorry, heb nog laaaang niet genoeg spaargeld helaas. Maar heb je een linkje? In ken namelijk wel iemand die wil kopen. Alleen als je wil hoor!

O dat ga ik even opzoeken. Jij ook succes!

1 like

Zooo ik ben blij als dat gebouw eindelijk klaar is binnenkort, ze houden me door het bouwen regelmatig uit m’n slaap 's ochtends haha

Weten jullie een goede (liefst bewaakte) fietsenstalling bij Leiden Centraal? Ik wil er ook voor betalen. Ik ga maandag waarschijnlijk naar Leiden maar wil wel mijn fiets veilig kunnen stallen ergens.

Er is net een nieuwe fietsenstalling geopend voor het centraal station. Lorentz fietsenstalling heet het en het is gratis en bewaakt

1 like

station heeft (aan de achterkant/LUMC zijde) ook een prima bewaakte fietsenstalling

2 likes

Weet iemand een fijne yogastudio in Leiden? Ik ben op zoek naar een fijne, warme ruimte (dus geen oud kantoorpand oid) in de binnenstad. Voornamelijk yin/restorative, mag best een beetje zweef, maar ook een beetje van nu zijn.

Ik ga daar zelf nu niet meer naartoe, maar ik vond Namaste wel een fijne sfeer hebben.

1 like

Ik vind de yogastudio heel fijn! En lekker warm binnen haha

1 like

Nog meer mensen die op npo2 naar Typisch Leiden kijken?

1 like