Leiden en omgeving

Yes, maar vooral omdat ik er woon :wink:

1 like

Ik! Ik woon niet zelf in Leiden maar wel vlakbij.

1 like

Ik heb er gestudeerd, echt leuk om die beelden van de stad te zien! En ze hebben wel een aantal typische Leidse mensen uitgekozen haha. Juh!

1 like

Waar kan ik nou echt lekkere roti kip vinden? Ik mis ‘mijn’ roti kip van Roopram (Amsterdam). Maar heb het hier nog niet echt kunnen vinden, Toko Maxum vond ik mwah. Wil er best voor fietsen!

Ik ben geen kenner en heb ook geen vergelijkend warenonderzoek gedaan ( :stuck_out_tongue: ) maar ik vind die van Roti Huis in de Haarlemmerstraat erg lekker!

1 like

Moksi is the place to be

1 like

Dank jullie wel! Ga ze gewoon allebei proberen :slight_smile:

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. :slightly_smiling_face: Ik ben pas naar Leiden verhuisd en ik zoek een goede brow bar waar ze niet na 15 min al klaar zijn. Heeft iemand aanraders?

Ik niet, sorry.

Ben wel op zoek naar een goede pedicure. Heeft iemand daar toevallig tips voor?

Ja! Artistic in Warmond. Niet in Leiden dus maar wel dichtbij.

Dank je, ik ga het eens opzoeken!

1 like

Happy foot in de merenwijk, als je echt een hele grondige behandeling wil (https://www.bshf.nl/)

Als je iets meer wil ontspannen : firozeh op de nieuwe beestenmarkt

1 like

Het is geen browbar en je bent wel in 15 min klaar haha, maar bij lana’s hairstyling werken een paar meiden die heel mooi kunnen epileren (met touwtje). Al heel veel mensen naartoe verwezen en iedereen is altijd tevreden. Ze hebben geen website en je moet even bellen als je een afspraak wilt maken.

1 like

Ik denk er dus aan om naar leiden te verhuizen, omdat het in mijn omgeving (amsterdam) echt onbetaalbaar is én ik heb redelijk veel vrienden in leiden en omgeving. Een vriendin van mij is ook nog zoekende, dus dachten we eraan om samen iets te zoeken. Iemand tips voor huurwoningen binnen leiden?

En heeft iemand ervaring met huurwoningbemiddeling.nl? Is dat een beetje wat?

Ik heb via pararius iets redelijk snel gevonden. Had denk ik met 3 weken een woning.

Ik ga morgen naar Leiden, heeft iemand leuke tips voor een lunch?

Koetshuis! En daarna even op de burcht kijken (mooi uitzicht over de stad).

2 likes

Bij bar lokaal kan je lekker lunchen!

2 likes

Oeh ja Bar Lokaal vind ik ook heeeel leuk. Ook net uit hartje centrum. Lot en de Walvis vind ik ook leuk.

Wel echt midden centrum: de Waag en Roos.

2 likes

Hoi! Ik ben ook een Leidse forummer (die vooral meeleest, maar probeer vaker gezellig mee te posten!) en vroeg me af of de whatsapp groep nog actief is?

Lijkt me leuk om wat meer Leidenaren te leren kennen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes