Hi! Ik ben net terug verhuisd naar Leiden en vroeg me af of er nog een actief groepje van hier is die het leuk vindt om af en toe wat te doen?
Ook ben ik op zoek naar een goede nagelsalon die biab kan zetten, heb Zandes in Leiderdorp al aangeraden gekregen maar die zitten de komende 2 weken vol en mijn acrylnagels moeten er echt zsm af haha dus tips zijn welkom!
Zie dat er helemaal niet op gereageerd is, jammer! Er is naar mijn weten geen actief groepje uit Leiden, er was wel een whatsappgroep maar ik zie nu dat er nog maar 3 mensen in zitten, haha. Een Leiden meeting lijkt me best leuk . Nagelsalons heb ik totaal geen idee van, hopelijk heb je inmiddels wat gevonden
In Oegstgeest heb je een Weleda spa. Prijzig maar wel heerlijk!
Lijkt mij ook leuk ja!
Ik ging altijd naar Klein Massage (Lammenschansweg), echt fijn en prima geprijsd vind ik!
Als er een meeting in leiden komt sluit ik mij aan!
Klein massage inderdaad, of Ontspanmij in Leiderdorp (Baanderij, op de grens met Leiden)
Heeft er iemand een tip voor een parkeerplek als ik in de Hortus Botanicus moet zijn?
Parkeergarage Lammermarkt of Garenmarkt of het parkeerterrein bij de Haagweg en dan kun je je met een busje af laten zetten.
Ik parkeer altijd bij de garage Garenmarkt en loop dan een klein stukje. Nog een mooi stukje om te wandelen ook!
Weet iemand waar je in Leiden goed Italiaans kunt eten?
Oh leuk heb dit topic nooit eerder gezien! Als er nog geen (actief) whatsapp groepje is wil ik dat best aanmaken? Lijkt mij ook leuk om wat meer meiden in Leiden e.o. te leren kennen
Ik vind Olive Garden heel goed!
Giuseppe op de Herenstraat. Eigenaar is gezellige Italiaanse man. Kom er graag, de pizza’s zijn echt heel goed.
Bocconi is top!! Echt een typische Italiaanse trattoria met plastic tafels en tl-licht, maar zoooo lekker
Ik vind city hall top en leuk zitten, weet niet of het echt authentiek italiaans is maar persoonlijk vind ik het eten daar heerlijk! En Olive Garden is idd ook goed (geen onderdeel van de Amerikaanse keten, was daar zelf eerst door in de war)
@dodecavia goed idee!
Ik heb diegenen die het hebben aangegeven een berichtje gestuurd via hier, kan altijd nog meer toevoegen natuurlijk mocht iemand nog willen!
Sand c bar is erg leuk en kan je ook lekker eten.
Ik ben op zoek naar een kapper in Leiden! Gewoon no nonsense, niet te duur maar moet er wel met een mooi kapsel vandaan komen haha. Zou helemaal fijn als t een beauty salon is waar ze ook mijn wenkbrauwen kunnen threaden? Kan iemand me helpen?
Kapper Serge knipkunst vind ik fijn. Volgens mij doen ze geen wenkbrauwen daar, maar daar heb ik wel een hele goede tip voor: Lana’s hairstyling. Ze hebben geen website en je kan alleen bellen en contant betalen (en laat je niet afschrikken door de looks van de salon haha). Maar echt zij is zo goed! Perfect ziet het er altijd uit en ze houdt mijn wenkbrauwen super dik maar dan mooi strak! Raad haar altijd aan iedereen aan haha