Leiden en omgeving

Ja Serge inderdaad! Ik ben er zelfs nog heen gegaan toen ik al naar Rotterdam verhuisd was, een goeie kapper vinden is zo lastig
Ik stond altijd binnen no time weer buiten maar wel echt perfect geknipt
Ah misschien ga ik er gewoon weer eens heen, ik ben al zo’n 4 jaar niet naar de kapper geweest :joy:

1 like

Is jullie app groep nog actief? Ik woon vlakbij Leiden en zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen!

We zijn nu een datum aan het prikken voor een meeting. Als je wilt DM je nr maar dan voeg ik je toe!

Ik eet vandaag hutspot

• Ja
  • Nee
  • Huh?

0 stemmers

3 likes

Heeft iemand tips voor leuke kringloop winkels in leiden?

1 like

Ik woon in de buurt van het warenhuis, met goed kijken zijn er leuke dingen te vinden! Het zit naast de milieu straat dus veel mensen brengen daar spullen heen. Anders ‘de nieuwe start’ aan de nieuwe rijndijk, soms een parel tussen veel rommel. Ik was laatst voor het eerst naar ‘kringloop mania’ mooie winkel, geen rommel en normale prijzen.

2 likes

Midi marche

1 like

Als je van boeken houdt : de boekenzolder

2 likes

Ik heb net echt heerlijk gezeten bij Vlot! Hele lekkere chai latte en heerlijk vers breekbrood met aioli en goeie bitterballen en soep! :heart_eyes: en heerlijk licht aan t water

3x het woord heerlijk gebruikt
Ik geloof dat ik t fijn heb gehad haha

2 likes

Even een klaagpost maar ugh ik vind het op zaterdag altijd zo druk in de stad en ik wilde toch koffie drinken maar al m’n favoriete tentjes zaten helemaal vol

1 like

Iemand een idee voor lekkere ontbijtplekken voor vier personen?

Bar lokaal

2 likes

Ik probeer de binnenstad echt te vermijden op zaterdag :frowning:

1 like

Ja zaterdag is vreselijk in de stad…

@Tokyo Yoghurt Barn, Barista café (probeer de kaneelscone) Downies&Brownies, Teds

1 like

Lot en de Walvis!

1 like

Afgelopen weekend gegeten bij Brasserie de Poort. Aanrader! Prachtig gebouw, lekker bijzonder eten. Zit in de straat bij Lot

2 likes

Tuin van de smid (wel ff reserveren)

1 like

Ik ga een weekendje naar leiden, heb al leuke ontbijt tips gehad! Nu zoek ik nog voor het eten een goed sushi of tapas restaurant… ik zie van alles op Tripadvisor, maar ben benieuwd naar persoonlijke tips :relaxed:

Wil je de klassieke tapas? Of meer t idee van verschillende hapjes/shared dining? Ben pas bij Brasserie de Poort geweest en dat was erg lekker, maar misschien totaaaal niet wat je zoekt als je t over tapas hebt haha

3 likes

Mijn favo sushi restaurant in Leiden is Ichi Ban. Jammer is wel dat hun restaurant niet zo gezellig is. Ik bestel bij hun altijd via Thuisbezorgd. En het valt niet echt onder tapas maar Tabu heeft hele lekkere Mexicaanse hapjes om te delen (en wel leuk zitten binnen en buiten).

1 like