Shared dining is inderdaad wat ik meer bedoel!
@RupiKaur thanks, wil wel wat gezelligs want het is voor mijn verjaardag
Shared dining is inderdaad wat ik meer bedoel!
@RupiKaur thanks, wil wel wat gezelligs want het is voor mijn verjaardag
Voor tapas vind ik la plancha echt een aanrader. Niet heel groot binnen maar wel gezellig. Wel een groot terras als het lekker weer is
Bar Lokaal is misschien ook nog een leuke optie (ook lekkere drankjes). Vind dat zelf wel wat gezelliger dan tabu omdat het wat kleiner is.
sorry schaamteloze promo (niet voor mezelf!!!)
maar als je in leiden komt/woont DWING ik je naar X falafel te gaan
beste falafel die ik ooit gehad heb en niet te vergelijken met alle andere trash die er in de steenstraat zit. de eigenaar is ook mega wholesome en er hangen anti dierenleed posters in de zaak. alles vers en de sauzen zijn 10/10 met veel verse kruiden. de halloumiwrap is ook 10/10
Ik ben afgelopen week een nachtje naar Leiden geweest, en ik heb echt genoten😍 dank dus voor alle tips hier, vooral Paco Ciao vond ik echt een aanrader! Verder ben ik ook naar het Japanmuseum en naar de Hortus geweest.
En voor iemand die vóór 27 augustus naar Leiden gaat en naar het Japanmuseum zou willen; ik heb twee vrijkaarten gekregen omdat een groot deel van de tentoonstelling afgesloten was. Maar zelf ga ik sowieso voor die tijd niet meer naar Leiden. Mocht iemand het dus leuk vinden stuur me dan even een dm! Dan stuur ik ze naar je op
Het lukt mij niet om je te DM’en maar ik zou ze graag willen hebben☺️
Is het Japanmuseum de moeite waard? Is het leuk voor een dagdeel of is het daar te klein voor?
Leuk! Dan ga ik jou dm’en
@Babka hmm lastig te zeggen, omdat verdieping 1 en 2 dus afgesloten waren. Ik weet niet hoe groot dat is. De begane grond heb ik in ieder geval binnen drie kwartier gedaan.
Hai! Ik ben op zoek naar een boekenwinkel in het centrum dat vandaag open is. Ik ben vandaag te werk in Leiden en Ik wil graag het boek van Stephanie Hoogenberk (we hebben het over je gehad) kopen voor een lange terugreis met de trein, maar ze hebben m niet op de AKO op het station. Is de AKO in het LUMC groot? Wat is de grootste boekwinkel in het centrum?
Je zou de Kooyker en De Kler kunne proberen. Allebei in de Breestraat, niet te ver uit elkaar. Ik denk dat ze hem daar wel hebben.
Ik zie dat Kooyker hem op voorraad heeft. Thanks!
Weet iemand een goeie PMU salon in Leiden of omgeving? Ik wil graag mijn wenkbrauwen laten doen, maar ik vind het doodeng…bang dat ik straks als Bert door t leven ga. Dus ik wil graag een hele goeie salon en vind het niet erg om wat meer te betalen
Ik wil zaterdag met een date gin tonics drinken in Leiden, wat is daarvoor de beste plek?
De Stadthouder. Ik geloof dat je ze daar zelf kan samenstellen.
Dit wil ik ook weten!!
Geen gin tonic expert, maar Bar Olav is leuk en hip (wel druk) En Zirkus heeft ook een leuke vibe (kun je ook jeu de boulen)
Edit: paco ciao is ook wel een leuke plek, heel instaproof
Bar Olaf is ook erg leuk! Kan je ook spelletjes doen en ze hebben veel verschillende cocktails
Mm das een beetje te ver van het station , maar ziet er wel leuk uit idd,
Je bent er met 6 minuten met de bus en 20 minuutjes te voet!!
Hele late reactie hierop maar ben vandaag bij Serge geweest en echt mega tevreden! Mooie zaak, chille mensen, mijn haar is suuuupermooi geknipt, ze heeft mijn hoofd gemasseerd en dat alles voor 44 ek