Ahh fijn!!
Ik heb het laatst laten doen bij Skinn by Nikki in Voorschoten, is wat duurder, maar je geld echt waard. Als je op haar instagram kijkt zie je wat voor werk ze aflevert. Ik ben er blij mee!
Ik kwam toevallig in dit topic om over PMU bij te lezen en ik heb precies bij haar een afspraak staan voor in november. Ben zo benieuwd! Wel duur inderdaad maar volgens mij elke cent waard. Vond je het zetten veel pijn doen of viel het mee?
Ja ik heb vorige week mijn tweede behandeling gehad en ben heel blij met het resultaat. Ik word wakker met perfecte wenkbrauwen!
Pijn viel mij alles mee, daar was ik erg bang voor. Ze werkt heel snel, volgens mij duurde het de eerste keer in totaal een uur, daarvan is ze niet de hele tijd bezig met het aanbrengen van de Pmu. Tweede keer maar 20 min.
Ik kan echt niet wachten! Lijkt me zo heerlijk om altijd mooie wenkbrauwen te hebben. En fijn dat ze zo snel werkt en dat je nog steeds tevreden bent! Mijn kapster was ook bij haar geweest en haar wenkbrauwen zagen er ook echt super strak en mooi uit.
Ja je bent echt in goede handen en gaat er geen spijt van krijgen!
Mag ook wel voor dat geld haha
Hebben jullie nog een tip voor een lekker restaurant (niet al te duur) waar ze last minute nog plekjes zouden hebben vanavond?
City Hall misschien?
Bedankt! Gereserveerd
Eet smakelijk!
Ik moet verhuizen, heeft iemand nog tips om iets te vinden (of kent iemand nog iemand die iets verhuurt o.i.d.)? Ik hou Pararius en Funda in de gaten maar daar komt echt weinig op en wordt veel op gereageerd. Dus ik ben ook best bereid om wat te betalen voor een abonnement
Ik ga morgen met mijn man naar de notaris en daarvoor even lunchen in Leiden. Hebben jullie aanraders voor een plekje waar je leuk op het terras kan zitten en ook lekker lunchen?
Lot en de Walvis
City hall
Annie’s
Als het lekker weer is vind ik Annie’s Bar&Restaurant heel lekker met groot terras in de zon aan het water. Of het terras op de boot van Roos.
Roos!
We hebben heerlijk gegeten bij bar lokaal! Dank voor alle tips!!
Waar kun je in Leiden vers flatbread/naan kopen? Een bakker, marktkraam?
Ma broek denk ik!
Ilias op de markt denk ik