Lekkere en/of gezonde snacks

Ik volg, maar dan voor lekkere en gezonde snacks :blush: liefst met chocoladesmaak.

Ik vind zelf volkoren brood met cacao, pindakaad en amandelpasta lekker😋

Amandelpasta eet ik idd ook heel vaak. Alleen het roeren voor die olie is altijd zo’n werk haha

2 likes

Vind ik met die van de aldi en Lidl meevallen :blush:

2 likes

Hou je van pure chocolade?

Wat ik lekker vind is pure chocolade smelten en dan granaatappel pitjes in een klein bakje doen en daar dan die chocolade overheen dan heb je een soort gezonde bonbon haha.

Kan ook met andere chocolade hoor maar ik vind de pure chocolade het beste passen bij de zoet zure granaat appel.

2 likes

Nee eigenlijk niet :see_no_evil: ik probeer mezelf het wel meer aan te wennen door het wat romiger te maken met amandelpasta

Zuur fruit houd ik niet van…:grimacing:

1 like

Dit lijkt me meer wat voor Volendammers.

10 likes

Ik zou tzatziki maken met azijn, echt een topper toch @Soy.peor

3 likes

:fu:

@Hectometer met skordalla met vis van de bbq maak je indruk op mij haha. Maar dat is niet echt een snack. Ik ken toch meer zoetige bak dingen of hele gerechten. Of loukoumades dat is meer een soort donut/oliebol wat je meer in een pan maakt.

Oh wacht tiropita! Ik stuur je wel het recept

7 likes

Wat zijn jullie fav snacks/items van de oriental/toko?

Surimisticks!! :smile:
Maar dat komt omdat alleen bij oriental glutenvrije sticks te koop zijn.

Maar ik vind die want want rijst crackers ook heel erg lekker

1 like

Crispy chili olie! Dat gebruik ik vaak ipv olijfolie, geeft veel meer smaak aan gerechten. Is niet enorm pittig. En ik koop er altijd gehakte knoflook in pot.

4 likes

Heeeele late reactie maar ik lees dit bericht nu pas. Zijn die glutenvrije surimisticks nog te krijgen en welke zijn het?? Ik mis deze zo nu ik glutenvrij moet eten!

Edit: zo laat is deze reactie niet haha. Dacht dat jou bericht van maanden terug was!

1 like

Deze, ze liggen in de vriezer dus ik neem er dan een hoop mee als voorraad. Ze zijn echt lekker!
Ik haal deze bij de amazing oriental.

1 like

Je bent de beste! Ik ga eens op onderzoek uit in Rotterdam.

1 like

Succes en eet smakelijk!!!’

2 likes

Jaa die chili oil heb ik sinds kort! Heerlijk

Dank voor de tip iedereen!

2 likes

Weet trouwens niet of je tiktok hebt maar anders moet je veggilaine ff opzoeken, die heeft tijdje terug ook allemaal toko tips gedeeld.

3 likes

Ja heb ik! Zal ik eens doen, dankje :smiley:

2 likes

Gehakte knoflook in pot… Is dit de lifehack die ik denk dat het is? Nooit meer zelf knoflook hoeven snijden/persen/pers schoonmaken…?!

1 like

Jaaaaaaa
De gewone supermarkt verkoopt t ook wel (staat bij het Aziatische spul) maar daar is 't in verhouding veel duurder. Ik heb laatst een pot bij de toko gehaald (wel ander merk dan hier onder) voor 1.99.

4 likes