Lelijke dure items

Ik wilde deze hier net komen posten :joy: Wtf, zien eruit alsof ze op 10 festivals zijn gedragen.

6 likes

Ik krijg bij dit echt het idee alsof het een ramp heeft doorstaan ofzo. :smiling_face_with_tear: Lijkt ook wel beetje op schoenen die ze vinden bij lijken.

6 likes

Alsof ze 20 jaar geleden al gemaakt zijn, maar onder de grond bewaard zijn.

6 likes

En niet eens van HAY maar van JACQUEMUS.

13 likes

Eerste wat ik denk is één keer aansteker erbij en je tas is in drie seconden weg. Wat betaal je voor zo’n gedrocht eigenlijk?

3 likes

Je kan ook gewoon zeggen dat je je vakantiegeld graag wil uitgeven aan een nieuwe tas. :wink: :stuck_out_tongue:

https://www.mytheresa.com/nl/en/women/jacquemus-le-panier-soli-raphia-woven-tote-bag-neutrals-p00762660?utm_source=sea_pla&utm_medium=google&utm_campaign=google_sea&lpcr=gadsrec&ef_id=CjwKCAjw4ZWkBhA4EiwAVJXwqR0xDdzD5tvzA4SSF0JwXI_BFu_3lSGSODKLQxsTRRY_SqeYs0f4rRoCh9YQAvD_BwE&chn=sea_shopping&src=google&cmp=16463904928&tarea=nl&tar=&ag=&ptyp=&feed_num=P00762660-1&gclid=CjwKCAjw4ZWkBhA4EiwAVJXwqR0xDdzD5tvzA4SSF0JwXI_BFu_3lSGSODKLQxsTRRY_SqeYs0f4rRoCh9YQAvD_BwE:G:s&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw4ZWkBhA4EiwAVJXwqR0xDdzD5tvzA4SSF0JwXI_BFu_3lSGSODKLQxsTRRY_SqeYs0f4rRoCh9YQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&slink=1

2 likes

11 likes

Originele prijs € 304,95

7 likes

Deze zijn zo lellik dat ik ze leuk vind.

3 likes

Is het een tas? Ik snap de hengels dan niet.

2 likes

Hahaha vraag me bij dit soort dingen altijd af wat er door hun hoofd ging. :cry: :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja, het is een tas.

4 likes

Ik wil deze :smiling_face_with_tear: Zo lelijk dat ze leuk zijn maar 400 eu

27 likes

Haha ja ik vind ze ook echt leuk, vooral de hoge, maar niet voor die prijs.
Ik vind deze ook fantastisch, volgens mij zijn die van hetzelfde merk:

24 likes

:pleading_face: geweldig

2 likes

:joy:

6 likes

Gevalletje nieuwe kleren van de keizer dit.

2 likes

Aan de bovenkant is het een legging, aan de onderkant een flared jeans.
890,- euro van Coperni

20 likes

Wtf is dit :joy::joy:

3 likes

Hahahah die mini riempjes ook

4 likes