Lelijke dure items

Voor de liefhebbers: ik kwam ze op vinted tegen, ze zijn van Marni en kosten nu maar 350 euro.

12 likes

Voor sportieve heksen

16 likes

Love loafers maar dit is niet oké.

12 likes

ik dacht even wtf, maar ander topic

2 likes

Hoe verder ik scroll hoe erger het wordt. 750 euro.

21 likes

Soms verdenk ik ontwerpers ervan dat ze rijke mensen gewoon een beetje zitten te fucken

19 likes

Het is een tas voor mieren! Volledige prijs is 355 euro.

21 likes

IMG_9462

35 likes

Ik noem dit altijd een ‘tampontasje’. Mijn lerares Engels liep met zoiets rond en ik was daar zo gefascineerd over.

3 likes

Niet zo duur als andere items in dit topic, but what are thoooose

3 likes

Het heeft een steunkousen vibe

5 likes

Dit bestaat dus, de Helmut Lang Bra Bag. :laughing:

8 likes

Ik wilde een screenshot toevoegen, maar het lukt me niet dus dan maar een linkje naar een veel veel veel te dure onpraktisch ‘tas’

https://www.farfetch.com/nl/shopping/women/chanel-pre-owned-2014-xxl-shopping-basket-tas-item-18858668.aspx

2 likes

Hahahah
Volgens mij was ooit een modeshow van Chanel in supermarkt style

4 likes

Dit is wel een gevalletje van geld te veel :woozy_face:

16 likes

Of had je toch liever deze van 360,-? Dan is die van Balmain voor miljonairsdochter Anne-Fleur een koopje.

5 likes

Hoe manoeuvreer je dit überhaupt door je haar om er nog een mooi kapsel mee te maken, zie het echt niet voor me

4 likes

Ik heb hier geen woorden voor.

28 likes

Ze zitten nu gewoon echt met ons te fucken

8 likes

Ik vind hem ook lelijk en duur, maar het is op zich wel een bestaand type haarspeld haha
Het werkt zo: (ik kan er nu geen vinden die er meer op lijkt maar dit is hetzelfde principe):

je kunt je haar ook oprollen en er helemaal doorheen doen als soort knot/french twist

10 likes