Het ergste is dat ik die fouten dus zelfs bij nalezen vaak niet zie. Ik zie gewoon een normale zin alsof mijn hoofd het alvast aanpast
Herkenbaar, als het gelijk nalees dan is het gewoon logisch in mijn hoofd.
Een golfles?
Escaperoom?
Staat dat in de regels dat dat moet?
Geen idee
Mijn zusje wordt 30 volgende week en ik ben op zoek naar een originele dag weg in Zwolle/Overijssel voor haar, mijn moeder en mijzelf. Liever niet iets sportiefs ivm mindere mobiliteit.
Iets om te doen icm eten of zo! Weet iemand iets?
Dit is een leuke manier om zwolle te verkennen, naast lekker eten en drinken zie je de stad en leer je tegelijkertijd over de geschiedenis
En de prijs si wel wat duur, maar je krijgt wel drankjes erbij
Route is onegveer 5 km ivm met de mobiliteit die je benoemd
@CarrieBradshaw Ja dit is leuk! Heb het onlangs in Deventer gedaan en de hapjes en drankjes waren voor ons genoeg als lunch. We zijn van 12:00 tot 16:30 ofzo bezig geweest.
@DaintyDream wat leuk thanks!!! Ga dit voorstellen! Hoe zien die hapjes en drankjes er uit in de praktijk? Niet echt een lunchlunch dus? En t boek is een soort kaart / opdrachtenboek oid? Ziet er erg leuk uit! Wel wat prijzig vandaar mn vragen haha.
Ik weet niet hoe het in Zwolle is, wel vergelijkbaar denk ik, want het is hetzelfde bedrijf. Maar wij begonnen met koffie/thee en wat lekkers. Daarna een bubbeltje (met of zonder alcohol) en een bonbon, een risotto met truffel en een wijntje, een Deventer koek, een wijnproeverij (1 rood, 1 wit en 1 likeur) en het eindigde met een borrelplankje. Bij het borrelplankje moest je dan wel zelf het drankje erbij bestellen.
In het boekje staat een wandelroute met informatie en bij sommige nummers op de kaart wordt verwezen naar het koffertje waar dan een voucher in zit voor in de restaurants/cafe’s. In sommige zit een kortingsbon voor een winkeltje.
In zwolle kreeg ik toen rond december in het begin wat zoets, maar bij 1 van de resturabtjes was het een belegt stuk focaccia dus wel iets meer lunchachtig, daarnaast een drankje overal bij wat ook wel prijzig is normaal.
Soms zat er in 1 van de vakje wat kleins en soms dus een soort voucher om “uit te geven” in een deelnemend restaurant
Oh dit klinkt super leuk jongens!! Is wel waar voor je geld, klinkt wel heel bijzonder. Ze woont net in Zwolle dus denk ook leuke manier om de stad te leren kennen: Super bedankt! We gaan m’n zusje laten kiezen uit een door ons samengestelde lijst dus meer opties zijn welkom!
Ik heb morgen een paar uur te doden in (de buurt van) Staphorst. Iemand tips voor wat leuk is met hond en baby? Waterloopbos ken ik, dat is qua afstand ook een beetje het maximale (20min rijden).
Bootje huren in Wanneperveen?
Bij Punthorst heb je een losloop bos. Dat is een dorpje verder. Dat is een omheind stukje natuur. Je kan ook via de achterkant eruit en dan een kleurenroute lopen.
Ik wil morgen iets leuks doen met mijn partner, enige dag vrij samen voorlopig. Dacht aan keukenhof maar is al sold out iemand toevallig een leuk idee deze periode van het jaar?
Zelf rijden door de Bollenstreek
Hortus botanicus? Heb je o.a. in Leiden en Amsterdam
mooi en vaak een stuk minder druk, al is het wel een vakantie weekend natuurlijk