Tip: Leg het in de koelkast
Ik zag dat er volgende week weer vegan pizza bij de Lidl is!
Bij mij werkt deze juist voor geen meter! 2 x geprobeerd, na 2 x rode geïrriteerde huid en ogen mét nog steeds mascara heb ik het flesje in de prullenbak gegooid.
Ik heb sindskort een Lidl in mijn buurt en ik ben helemaal fan!
Vooral die themaweken vind ik het einde. Met name de Franse en Italiaanse weken en âAlpenfestâ.
Zijn die weken heel random of is er een beetje een regelmaat te ontdekken?
Een paar ontdekkingen: tijdens de Griekse week kocht ik er chips met geitenkaas-honingsmaak. Heeeeerlijk.
Cantuccini en amarettini sla ik het liefst voorraden van in.
Ik vond ook een keer macarons (koeling, niet diepvries) die heel lekker waren.
Verder die korte dikke stokbroden, de rosevalaardappeltjes met kruidenolie uit de koeling, die kokospasta en die amandelpasta inderdaad - daar lepel ik een pot van leeg als het moet (en dan kotsmisselijk).
Is dat ook echt voor stokbroden? Ik zag zoân apparaat in een Lidl in het buitenland en toen kwam een beveiliger boos melden dat het alleen voor normale broden was
Ik heb zelf nog geen stokbrood gekocht sinds de verbouwing, maar ik heb wel andere mensen stokbrood zien snijden zonder boze beveiligers haha!
Mijn lievelings wc papier is die van de lidl de roze verpakking 4lagig
Mijne ook! En hij is vaak in de aanbieding in zoân megaverpakking.
Zowel beter dan die overpricede Pagemeuk.
Ik zweer bij de Lidl. De themaweken zijn fantastisch. Alpenfest, griekse weken, amerikaanse weken, fuck yeah haha
@sax @sabr Hier nog iemand die dat wcpapier als favoriet heeft. En liefst inderdaad in de aanbieding, zoân extragroot pakket
Biecht: Ik ging een keer met een vriendin boodschappen doen bij de LIDL en nam dus ook toiletpapier mee en dat paste dus niet in de plastic tas die gevuld was met andere boodschapen. Toen vond zij het raar dat ik zomaar over straat liep met toiletpapier in mijn handen. Van de parkeerplaats naar huis. Alsof mijn buren geshockeerd zullen zijn dat ik iets koop op mijn derriĂšre aan af te vegen.
Haha wat? Ik vind het eerder van haar een biecht dat ze dat blijkbaar gĂȘnant oid vindt.
Haha ja eigenlijk zou zij dat moeten opbiechten. âIk vind het niet fijn om met toiletpapier over straat te lopenâ :â)
lol aan sommige pakken schijtpapier zit zelfs een hengsel zodat je het gewoon als tas kan dragen
Toiletpapier past bij mij echt nooit in mijn boodschappentas erbij. Als de buren mij voorbij zien lopen weten ze in ieder geval waar ze moeten zijn als ze nodig moeten en het papier op is.
Vindt ze het dan ook gĂȘnant om tampons te kopen?
Ik zal het haar volgende keer vragen haha. Ze is wel heel preuts / oudwets en vond het ook niet zo fijn als ik met ongeschoren benen gewoon rondliep. Maar dat kon me niet zo veel schelen
Maar hoezo vindt ze het niet fijn dat jij met ongeschoren benen rondloopt? Dat je het voor jezelf niet fijn vind oke, maar voor iemand anders?
Ben altijd teleurgesteld als dit niet het geval is
soms kies ik het daarop uit, ligt eraan hoeveel boodschappen ik verder heb