Ja dat is die gebrande suiker die bovenop zit! Daar ben ik ook niet zo’n fan van dus dat haal ik er altijd zo veel mogelijk af
Ja precies. De karamel binnenin is wel echt heel lekker.
Ik ben helemaal vergeten te vertellen dat mijn Lidl nu een BROODSNIJMACHINE heeft. De hemel zeg, wat scheelt dat veel gedoe en veel kruimels thuis
Wow echt? Voor de stokbroden enzo? Dat was de enige reden dat ik vaak stokbrood haalde bij de AH in plaats van bij de Lidl.
Ja! Hij snijdt zowel stokbrood als de “gewone” hele broden, vet fijn! We kunnen zelfs de dikte van de sneetjes kiezen haha!
Speciaal voor naar de Lidl gereden vandaag gelijk blik opengetrokken in de auto hahaha. Echt helemaal niet handig om met je vingers te eten ook maar kon echt niet wachten
Haha ja slechte belichting ook. Ik kan de smaak niet echt uitleggen. Heel oosters. Als eten dat ik in Tunesië heb gegeten. Maar misschien staan de kruiden tussen de ingrediënten dan kan je de smaak een beetje inschatten? Het is ook niet duur in elk geval.
De noodsituatie was dat je nog niet zulke schoenen in je bezit had?
Hahahhaha geweldig!!!
Haha. Ik had hele dure schoenen aan en ging last minute naar een concert. Dus ik moest snel wat fixen en de Lidl zag daar tegenover.
ik zou wit doen en dan 1 voor witte was en 1 voor zwart/bont
de roze natuurlijk
ROZE
Van de lidl? Hoe duur?
Zeker weten roze
Jaaaaa ik heb er al een gesloopt en dat echt te wachten tot ze weer kwamen
Oeh is die ook in de winkel te koop of alleen online? Heb nog een mixer nodig namelijk
Ga morgen even langs de Lidl! Bestellen kan ook idd maar ben over dag bijna nooit thuis en ophaalpunt is niet zo dichtbij maar anders bestel ik het gewoon online en plan ik een dag thuis in, want het is wel super goedkoop!