Lidl

Thanks, we hadden er inderdaad een in de kast staan (met nog maar 1 zakje erin, de rest hebben we al gegeten maar goed)

3 likes

Sad, ik was vandaag naar de Lidl met het idee deze te kopen en in een keer op te eten maar hij was er niet. :confused: Was zeker speciaal voor Pasen of zo.

5 likes

Ja was van Deluxe idd! Ik had vlak na pasen de allerlaatste verpakking in onze laidl. Had me eigenlijk voorgenomen niet meer te kopen, want ik moet wat minder vreten, maarja die allerlaatste bak kon ik natuurlijk niet laten liggen :joy:

3 likes

Ik zag deze in de folder en dit is wel iets wat ik zou willen denk ik. Iemand enig idee of het wat is?

3 likes

Ik heb vorig soortgelijke schermen bij de Action gekocht en ben daar wel heel blij mee! Het wordt alsnog enorm heet in huis, maar we konden wel merken dat het wat hielp en warmte tegenhield.

2 likes

Hadden ze dat ook bij de Lidl?!!
Ik vind rooibos orange ook zo lekker.
Wellicht vind je die van clipper ook lekker (wel iets prijziger)

Ik zag de rooibos orange afgelopen week pas voor het eerst in onze lidl staan haha

De rooibos orange van Simon levelt is trouwens ook heel lekker!

1 like

Hema heeft ook een lekkere rooibos orange.

3 likes

Ik zag gister Mochi liggen bij de Lidl, en gezien het best prijzig is even de vraag of anderen hier al ervaring mee hebben ? :relaxed:

Vanochtend heb ik wat fijne dingen gekocht bij Lidl, die tijdelijk verkrijgbaar zijn.

Cherrytomatensaus in flesjes, heerlijk in soep en pastasaus, €1,19

2 soorten toetjes, €1,49

Zongedroogde tomaatjes, €1,69

Amarena- en hazelnootkoekjes, €1,29

Verschillende soorten bonen, pak van 900 gram voor €2,49.

Ananassap uit de koeling, €2,29. Hier heb ik echt veel zin in met dat warme weer.

Verder kocht ik nog een zak puntpaprika’s voor €1,99, fijn dat de paprika’s weer wat betaalbaarder worden.

Die landen-themaweken zijn echt mijn favoriet. Niet zozeer om te besparen (want meestal zitten er wel wat impulsaankopen bij) maar gewoon om dingen te proberen die er niet altijd zijn. Vanaf aanstaande donderdag weer Franse week. :partying_face:

11 likes

Die zongedroogde tomaten en cherrytomatensaus heb ik ook meegenomen.
Bij de franse weken neem ik vaak de aardappelbolletjes mee. Ik moet de folder nog bekijken zijn er verder nog aanraders?

1 like

Ja de aardappelbolletjes zijn lekker!
Tijdens Franse weken neem ik meestal deze mee:

En macarons uit de vriezer in fruitsmaakjes, maar die zie ik nu niet in de folder. Verder check ik de kaasjes altijd.

5 likes

Dit is zo’n lekkere snack

13 likes

Voor de liefhebbers van Aperol Spritz: aanmaaklimonade met Aperol smaak. Echt megalekker, vooral met koolzuurhoudend water en wat ijs.
Er is ook een Piña colada variant maar die moet ik nog proberen.

19 likes

Schweppes heeft tegenwoordig ook een Spritz en die is megalekker. Kijken of deze aanmaak ook zo goed is, scheelt wel weer in kosten :smile:

Die pina colada is ook heerlijk

5 likes

Oe dank je!! Goede tip

6 likes

Ik heb vandaag deze gekocht :heart_eyes:
Elderflower heb ik eerder gehad en toen had ik spijt dat ik er niet meer had meegenomen, dus nu meteen 2 van elk gehaald

14 likes

Zo benieuwd naar al die siropen nu! Ik ga NU naar de Lidl. :stuck_out_tongue:

4 likes

Die vind ik echt ranzig af

De mojito en de passiefruit martini zijn wel echt lekker

5 likes