Lidl

Neee de passievrucht martini is echt veel te zoet.

Mojito wel prima!

1 like

Ik snap sowieso siroop aka suikerextract (toch??) met 0% suiker niet.
Zou het wel een keer willen proeven maar wil niet zo’n hele fles kopen - had bij een indoor speeltuin laatst wel per ongeluk suikervrije limonade besteld en die was goooor

2 likes

delish

6 likes

Wil je n review geven als je ze hebt geproefd? Of ken je ze al?

2 likes

Ik heb helaas alleen nog de mojito kunnen scoren. Mijn man: gadver het smaakt naar mondwater :joy::joy::joy:

2 likes

Ja doe ik! Nee ken ze nog niet maar eet dit wel eens bij La Cubanita (tapas) en een vriendin maakt ze zelf dus ben heel benieuwd!

2 likes

Ja suikervrije ranja vind ik altijd zo’n chemisch nasmaakje hebben en dat is met deze ook. Vind het wel te drinken, maar doe mij maar gewoon de ekte Karvan Cevitam met een bak suiker. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik vond ze echt heel lekker! Ze hadden bij Lidl ook geitenkaas gerold in bacon en die vond ik nog lekkerder (met een beetje balsamico erbij :yum:)

2 likes

had de Caribische pindakaas gekocht, maar ben echt een te grote Nederlander want het brandt echt zo heftig m’n mond eruit :smiling_face_with_tear:

6 likes

Je kan er ook pindasaus van maken!

3 likes

Oh die vind ik juist wel lekker!

3 likes

Iedereen even de code LIDLPLUS23 invoeren in je Lidl Plus app voor een gratis bakkersproduct (suikerdonut, koffiebroodje of pecannotenbroodje).
Met dank aan pepper (een andere site) :stuck_out_tongue:

12 likes

Ik wist niet eens dat je codes kon verzilveren. Thanks!

9 likes

Wist ik voorheen ook niet!

3 likes

Wilde graag een aantal producten van de Italiaanse week kopen, maar er lag nog bijna helemaal niks. Misschien moet ik later deze week nog maar eens opnieuw kijken.

Is officieel pas vanaf 10 augustus.
De Lidl’s in mijn omgeving beginnen vaak op woensdag in de loop van de dag het schap te vullen met de actieproducten die vanaf de volgende dag gelden.

3 likes

Oh inderdaad zeg, compleet overheen gekeken. Wilde graag de melanzane alla parmigiano en pistachepesto proberen!

4 likes

Omg zag net dit ineens bij de Lidl. :scream:

€2.19 en de echte van kinder zijn €3.79.

13 likes

De kinder bueno’s van de Lidl zijn niet zo lekker, dus hoop voor je dat deze beter zijn

3 likes

Net als de bros repen, echt een teleurstelling.

1 like