Doe jij verder nog iets met het ijs als je het net uit de vriezer haalt, of zet je het direct eronder? Ik heb je tip voor perzikijs geprobeerd, maar kreeg een vaag soort korrelig ijs. Heb je een gouden tip voor mij hoe jij het wel romig krijgt?
Ik heb ook altijd korrelig ijs na de eerste keer spinnen. Dan een respin doen met die functie. En dan soms nog een keer een respin tot de structuur goed is. Eerste keer korrelig is heel normaal, wordt met respinnen helemaal prima en romig. Helpt ook om na het uit de vriezer halen even tien minuten te wachten.
En je kan na de eerste spin ook een beetje vocht toevoegen. Dat helpt ook. Ik maak mijn ijs altijd met een basis van griekse yoghurt en dan doe ik er na de eerste spin nog een lepeltje yoghurt bij.
Kijk, dit zijn de goede tips! Thanks! Ik ga het zo proberen.
Ik wacht meestal een paar minuten maar doe het verder precies als @Eline_A . Op YouTube, Instagram en Tiktok zijn ook allemaal filmpjes als je op Ninja Creami zoekt, ook al is dit een ander model. De werking is precies hetzelfde en alle tips die ze voor de Creami geven, werken ook voor de Freezy.
Wat ik wel doe is fruit zelf al pureren zoals die perziken, er zijn ook mensen die die gewoon in stukken bevriezen maar ik heb begrepen dat dat niet zo goed is voor de machine.
Waar ergens ligt dit? Bij de chips? Heb me rot gezocht maar kon het niet vinden ![]()
Je hebt altijd een actiepad met alle Spaanse/italiaanse/wat dan ook weken en daar liggen ook altijd de overblijfselen van voorgaande weken, daar heb ik het zien liggen
Ja bij schap met thema weken!
Dit is echt crack ![]()
Ik heb ook al 4 zakken op ![]()
![]()
De glutenvrije variant vind ik ook verslavend!
NFGUR2WUIR
Ik zag net deze coupon voorbij komen voor de lidl
10% korting op de totale kassabon (boven 35 euro besteding)
Iemand ervaring met de gietijzeren pannen van Silvercrest?
Ik zie het niet in mijn folder:scream:
staat er een datum bij? Vanaf?
Het staat in de herfstfolder, vanaf 14 oktober ![]()
Ja zo leuk de hele collectie! En sws is lidl kwaliteit voor de keuken al goed
Ik zie ze al voor 50+ euro op vinted voorbijkomen dus je hebt kans dat ze al in de winkels liggen.
Die mensen verdienen de rest van hun leven een warm hoofdkussen.