Lidl

Vorig jaar was het week 39, al was het dan pas vanaf de donderdag, dus rond 26 september lijkt me. Al is de ene winkel eerder dan de andere

3 likes

Helpt niet echt maaaar het staat iig altijd in de folder, dus die ff goed in de gaten houden. Sws ook in de herfst al

1 like

Als je googled op “Lidl delicieux kerst wanneer” zie je wel vaak de eerste week van november vermeld, dat de delicieux folder dan uitkomt. En de eerste week van december de kerstfolder.

1 like

Ik heb nav een vegan taste test op youtube de vegan lidl margharita pizza gekocht voor 1.69. Echf heel prima voor de prijs :star_struck:

2 likes

Het deluxe assortiment staat in de folder van volgende week @Sok

1 like

Lekkerrr

6 likes

Hurricane ijsjes zijn er weer!

1 like

Yaaaassssss thnx!

1 like

Verkoopt de lidl geen biologische huttekase meer? Of ligt dat aan mijn filiaal!

1 like

Ja grrr :rage: mis hem

Ik ben de afgelopen weken ook alle filialen in mijn stad afgegaan, 1 x nog een schapje gevonden maar in dat filiaal ook al weken niet meer te verkrijgen. Echt zo kut! Zoveel meer smaak dan de normale

2 likes

Bij Lidl verdwijnen dingen soms om dan maanden later weer ineens in het schap te staan. Zo is de kokosmelk van hun eigen merk heel lang weg geweest en nu staat het er ineens weer. Kan ook best zo gaan met die cottage cheese. Houd hoop.

3 likes

En stuur ook een berichtje naar de klantenservice :older_woman:

1 like

Jawel hoor. Dat is toch die groene die naast de normale staat?
Ik heb deze laatst nog gevuld. Kan ook zijn dat hij tijdelijk niet leverbaar is, dan heeft personeel ook geen idee wanneer die weer geleverd wordt.

Ik wilde al een tijdje een Ninja Creami maar vond ze erg aan de prijs, en toen kwam mijn man ineens met de Silvercrest Freezy aan van de Lidl. En OMG wat een geweldig apparaat!

Het is geen ijsmachine in de klassieke zin van het woord, maar meer een zeer krachtige mixer. Je doet ingrediënten naar wens in de beker, vriest dat 24 uur in en dan draai je het tot ijs met de machine. Hij maakt lawaai, maar ik vind het een topding. Al meerdere hele lekkere soorten ijs gemaakt.

Via deze link kunnen er extra bakjes worden besteld en dat heeft mijn man inmiddels ook al gedaan. Die is zo enthousiast over het ding.
Het meest bizarre “recept” is dat voor perzikijs; een blik perziken inclusief lichte siroop staafmixeren in de beker, invriezen en dan draai je na 24 uur superromig perzikijs. Werkt ook met o.a. mango’s etc.

Ik vind het een aanrader!

24 likes

Als ik geld had had ik hem direct gekocht. 10/10 review

7 likes

Wat in de ai gebeurt hier nu?

Aan de andere kant van het pakje staat het wel goed gek genoeg.

8 likes

Maar… Had ‘dot’ niet ook donut moeten zijn? Of ken ik die term gewoon niet

5 likes

Dat was wel logischer geweest ja, maar wellicht verwijst het naar ‘crodot’, die term ken ik wel.

2 likes