Lidl

Joechei! Het is 8 november!

Ik heb ingeslagen:

Macarons
Cheesecake
Camarguezoutboter
Geitenkaas in bladerdeeg
Truffelchips
Kokospasta
Hazelnootpasta
Aardappelgratin
Diverse kaasjes

Love Delicieux :heart:_Cursieve tekst_

13 likes

Ik heb dat boekje al meerdere keren van voor naar achteren bekeken. Ziet er echt goed uit!

Omg is de kokospasta er alweer?!

Morgen meteen inslaan.

Ik heb die toffee spread gekocht. Vond hem eerst veel te zoet (nog zoeter dan speculoos) maar om er een healthy (ahum) twist aan te geven dip ik stukjes appel er in en dat is eigenlijk wel 10/10

3 likes

Maar de kersttruien staan nog niet online? :frowning_face:

Was vandaag in de winkel en daar was ook nog vrij weinig mbt kerst.

1 like

Toffee spread is binnen!

1 like

Mijn Lidl had alle spreads behalve de kokos :sob::sob:

Hier hadden ze de spread nog niet van de week. Wel heb ik het delicieux boekje mee genomen.
Trouwens, de herfstvla is liefde. De hele Lidl is liefde trouwens.

Ik heb de toffeespread gekocht door jullie. En de merlot uit Australië, geel etiket met rode boomerangs erop, heel lekke! 2,99

1 like

Amandelen met rozemarijn en zeezout van Delicieux zijn ook een aanrader.

De hazelnootspread is trouwens ook best prima, zitten nog stukjes hazelnoot in wat hem erg lekker maakt.

Maar ik blijf jagen op die witte met kokos natuurlijk. Ik heb alleen geen idee of dat nog regelmatig wordt aangevuld?


Ik lust vrijwel alles met karamel zee zout smaak en ik houuu van pindakaas. Maar de structuur is zo vreemd en olie-achtig. En ik heb geen enkel korreltje zou gevonden.

Oh ik hoop dat ze die kokospasta nog hebben als ik vanmiddag ga :scream:

Blijkbaar was de zout op, want de caramel-zeezoutpopcorn hadden ze ook gewoon caramelpopcorn kunnen noemen.

1 like

Ik blijf hier maar posten, maar ik ben de laatste weken ook weer vaker bij de Lidl geweest dus ja :yum:

Ze hebben nu extra crunchy chips, en ik moet zeggen dat die best heel erg lekker is! Inderdaad net even wat steviger dan gewone chips en de smaken die ik heb geprobeerd zijn erg lekker (vooral de honing-mosterd).
En ze hadden de kokospasta ein-de-lijk weer aangevuld dus ik ben voorlopig weer helemaal tevreden.

De bbq steak tortilla chips van de Amerikaanse weken lagen hier nog, dikke tip!

1 like

Die chocolade Sint en Kerst lolly’s zijn altijd zo lekker, zijn ook maar 1 euro alleen ze zijn zo op haha

1 like


5 minuten nadat ik thuis was heb ik de zak met truffelchips al opgevroten

6 likes

Omg hoe is die truffelmayo? Die heb ik helemaal niet gespot!

Hier zijn ook al flink wat zakken truffelchips doorheen gegaan, echt zooo lekker :drooling_face:

1 like