De stevig en kruidig rode wijn is ook erg lekker!
Sinds een aantal weken hebben ze bij onze Lidl afbak Turks brood en dat is zo lekker!
Wat niet lekker is: de gezoete amandelmelk. Alsof je suiker drinkt ;-;
Zoooooooooo godverdomme zeg. Ik probeer hem echt net voor het eerst en wat een mierzoete bende! Ik heb normaal de amandelmelk van de AH en die is precies zoet genoeg voor mn koffie. Maar deze is veel te zoet!
Zo erg he. Eerste ingrediƫnt na water is ook suiker, en dan pas amandelen ik ben er nu nog misselijk van nadat ik er havermout mee gegeten had
Ja niet voor herhaling vatbaar. Ik heb de oat variant ook, daar zit geen suiker in.
Ik heb deze, ze lijken er erg op vind ik. Zijn hele fijne oortjes die goed blijven zitten, niets wegen en lang meegaan.
Iemand de kerst subwaylookalike koekjes al geprobeerd? Die choco met rood groene smarties?
thanks!!
Ik ben je eeuwig dankbaar
De delicieux koekjes zijn zo lekkerrrr. Vooral de kaneelkoekjes en de florentines
oooh de dadels die ze nu ook van delicieux hebben zijn zo lekker! groot zacht en net caramel.
heb nu 3 kilo in huis. ik kan weer even toe.
Ik had er gisteren een voor mijn collega gekocht en die vond hem heeeel lekker
Ik het idee dat dit wel de meest populaire zijn bij Lidl. Dus miss zijn ze gewoon steeds weggekaapt voor je neus
Ja! Gisteren gekocht en ze waren nog warm. Lekker chuwy! Zou ze nog een keer kopen . Die gevulde speculaas gevulde koeken trouwens ook, goed te doen!
Ik ben deze week 4x naar verschillende vestigingen van Lidl gegaan en nergens kon ik de truffel mayo vinden.
Hier de truffelmayo wel gevonden! Ben er heel benieuwd naar.
En Lidl heeft eindelijk weer die schuim/merengueās met chocola kijk ik elk jaar naar uit
Bij mij hadden ze alleen de mayo met basilicum of knoflook, geen truffel. Wel de laatste zak truffelchips gepakt hehehe.