Lidl

Oh, Jan Stok ja. Volgens mij heb ik daar nooit de truffelmayo van geproefd, maar zo te horen is ‘ie dus goed.

Ja de truffel mayo is lekker!!

2 likes

Oh de truffelmayo ga ik ook proberen! Ik kan trouwens de oven kaasbitterballen niet meer vinden :frowning_face: zijn die uit het assortiment?

1 like

Ohh die truffelmayo is echt heerlijk.
Bij mijn Lidl stond er nog 1 pot van. Die andere smaken waren er wel nog heel veel. Iemand die basilicum variant al geprobeerd?

2 likes

Nav jouw post 2 zakken truffelchips gekocht.

1 zak gelijk naar binnen gewerkt, bij zak 2 misselijk geworden van de smaak.

Ergens ook wel een goed punt, anders had ik nu 2 zakken achter mn kiezen.

1 like

Lidl crunchy chips honey & mustard

8/10 had net iets meer honingsmaak mogen hebben maar hij is lekker!

2 likes

Mooi, die hebben wij gekocht, maar nog niet gegeten. Ik kom wel verslag uitbrengen als we de pot open hebben

Ik ben echt een Lidl-rookie. Kan nooit wat vinden, en zoveel Delicieux producten zijn er naar mijn idee niet in de mijn Lidl. Maar het is wel een stuk goedkoper dus dat is chill. Waar stond de truffelmayo ongeveer? Ik zag het niet staan bij de normale sauzen…

1 like

Als het goed is is er een apart delicieux schap met producten voor de feestdagen. Achter het groente- en fruitschap

1 like

Oh wow ik kwam er net achter dat deze chips gewoon de Hoeksche chips truffel is. Dat wordt echt letterlijk 5 minuten van m’n huis af gemaakt. Ga deze ook halen <3

1 like

Love Lidl, dus ik doe ook even mee. Mijn favorieten:

  • alle verse groenten + fruit
  • wortelsalade (ligt in de koeling)
  • falafel
  • Pinot Grigio
  • houmous tomaat (gaan zo’n 2 pakjes per week doorheen)
  • grapefruitsap
  • gezoute amandelen
  • verse broodjes
  • Turks afbakbrood
  • Belvita breakfast koekjes met chocola

Dat was ‘m even voor nu! O! En mn vriend heeft laatst voor 2 of 3 euro een look-a-like l’oreal dagcreme gekocht van Cien. Voelt goed en ruikt lekker!

3 likes

Welke pinot grigrio is het?

Zijn er meer dan? Witte wijn in ieder geval! Vind die van alle witte wijnen van de Lidl het lekkerst!

1 like

Haha nee geen idee eigenlijk. Mochten het er meer zijn dan weet ik welke. Ik wil gewoon eens lidl wijn proberen en dan weet ik welke lekker is!

Ah op die manier. Dit is zeker een aanrader!

De stevig en kruidig rode wijn is ook erg lekker!

1 like

Sinds een aantal weken hebben ze bij onze Lidl afbak Turks brood en dat is zo lekker!

Wat niet lekker is: de gezoete amandelmelk. Alsof je suiker drinkt ;-;

1 like

Zoooooooooo godverdomme zeg. Ik probeer hem echt net voor het eerst en wat een mierzoete bende! Ik heb normaal de amandelmelk van de AH en die is precies zoet genoeg voor mn koffie. Maar deze is veel te zoet!

2 likes

Zo erg he. Eerste ingrediënt na water is ook suiker, en dan pas amandelen :o_o: ik ben er nu nog misselijk van nadat ik er havermout mee gegeten had