Lidl

Er is ook een lama/alpaca-bakvorm en ik overweeg dit serieus

1 like

https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Staafmixerset/p100252372


Dit is echt een aanrader. Ik heb deze in het felroze (was een cadeautje) en gebruik het heel vaak. Hoewel er niks mis is met mijn roze, overweeg ik serieus die lichtgroene, want die kleur vind ik zoveel mooier (en heel veel van mijn keukengerei heeft die kleur :sweat_smile:)

6 likes

Omg thanks! Leen al een paar maanden de mixer en staafmixer van mijn moeder en nu heb ik alles in 1.

Is deze ook sterk genoeg voor ijs?

Dat denk ik niet, maar dat weet ik niet zeker. Bij een blender raden ze meestal ook een glazen blender aan voor ijs (waarom precies weet ik niet) en dit is in ieder geval van plastic.

1 like

Deze ga ik sowieso bestellen!

vind deze echt leuk!!

1 like

Bij deze uit dezelfde folder staat wel specifiek dat hij geschikt is voor ijs, oogt ook iets meer solide.
Ik heb die staafmixerset uit een eerdere ronde, maar ik zou er geen ijs mee durven hakken, het mesje is best iel.

1 like

Ik had deze ook gezien idd, hopelijk ligt ie in de winkel volgende week, dan kan ik 'm goed bekijken

De lavendel plastic zakken zijn er weer! Voor 1,50 ruikt je vuilnis weer priem.

Beetje groot volgens mij sorry.

8 likes

Leuk voor Thierry😂

15 likes

Ik heb de chili schotel nu en hij is kapot lekker!

5 likes

https://www.lidl-shop.nl/LIVARNO-LUX-Zoutkristallen-lampen/p100249875

1 like

mispak je niet, die zoutlamp is echt nog vrij zwaar. Ben blij dat ik hem heb laten leveren en niet zelf moest dragen. Verder is ie wel heel mooi

1 like

Ze hebben echt fantastische dingen op de website

1 like

Toevallig, ik heb vandaag de tajine gemaakt. Met gehakt en extra groenten, vond het wel lekker. Niet super maar goed te doen. Heb de curry versie ook meegenomen en nu na jouw berichtje volgende keer de chili :slight_smile:

1 like

Hebben ze ongezoete sojamelk bij de Lidl?

Ja, het rode pak. Staat bij de houdbare melk.

1 like

Mooi! :blush:

1 like

Oef! Lekker druk in de nieuwe Lidl. Ik heb gelukkig alle nieuwe hagelslag, bakmixen en melk

4 likes