Lidl

Ik ga nu naar de lidl!! Even snel dit hele topic lezen

Koop alle Griekse dingen en revieuw pls :tada:

Ik kan me van de vorige keer de chips met geitenkaas en honing herinneren. Neem die niet want die zijn goor

1 like


Die met spinazie zijn erg lekker

6 likes

Hahaha ik moest even zoeken maar nu kan ik niet meer naar die verpakking kijken zonder hetzelfde te lezen.

2 likes

Ik sla altijd de halloumi in als ze Griekse spullen hebben. Is niet naturel, maar met basilicum of chili. En blijft echt een half jaar goed, tot de volgende Griekse week bij de Lidl.

5 likes

Jaa die heb ik ook gehaald.
Verder nog het ijs en de halloumi met basilicum.

Ik mis de preirollen… En ze hadden een keer een rol met pompoen, dat was ook lekker!

Ik raad iedereen aan om dit te halen bij de Lidl:


Ik heb er op EGF al keertje “reclame” voor gemaakt maar ik doe het nu weer. Ze zijn zo fucking lekker. :drooling_face: €1.59 voor een zak.

24 likes

Heb voor na het eten van de griekse weken ijs met honing en pecannoten. Kan niet wachten :heart_eyes:

3 likes

Dankzij jou is mijn halve familie nu hooked aan deze dingen :smile:

1 like

Nice nice :sunglasses::ok_hand:t2:

1 like

Oh deze zijn zo lekker! Alleen gaat de zak altijd veel te snel op bij mij :sweat_smile::flushed:

1 like

De pure hiervan is vegan voor de mensen die dat nastreven :grin:

4 likes

Yay dat wist ik niet! De puur praline paaseitjes van de Lidl ook volgensmij.

Zijn die lekker? Ik kan me er nik s bij voorstellen :sweat_smile:

Nee ik vond eigenlijk van niet. Hahahaa het is een beetje de smaaksensatie van zeebanket of bonbonbloxpraline? Zoiets maar ik vond het nét niet sterk genoeg van smaak. Oké wel de hele zak leeggevreten maar ga niet nogmaals kopen.
Je kunt het wel gerust serveren aan bezoek etc! Zeker niet vies maar ik vind dat je palmvet altijd proeft ofzo. Ik lust ook geen pindakaas waar dat in zit

2 likes

Ik heb deze vandaag gehaald door jou haha! Straks ff proeven

1 like

De lactosevrije creamcheese is echt lekker! Verder had ik wat lac vrije toetjes gehaald en die waren ook prima. Jammer genoeg zijn dat altijd tijdelijke producten.

Ik vond die geitenkaaschips juist best wel lekker :face_with_hand_over_mouth: