Lidl

Ik heb vandaag 2 flessen Grüner Veltliner gehaald voor €5 en ik vind m lekker! De man achter mij haalde zo’n 20 flessen dus je moet wel snel zijn

4 likes

Deze hebben ze standaard in het assortiment! Ik haal hem ook altijd met feestjes en het blijft een lekkere wijn inderdaad. Dit is denk ik wel de goedkoopste actie waar ik hem in heb gezien!

1 like

Ja die bedoelde ik ook in mijn post :sweat_smile:
Bij mij zijn het nu wel zwarte bakjes geworden.

1 like

Jaaaah ik heb deze ook gehaald, erg lekker! :smiley:

1 like


deze in paprika smaak, maar dan in een andere verpakking van de hollandse week. Smaakt naar dood dier
3/10

2 likes

Het is ook dood dier.

19 likes

ja daar kwam ik ook achter toen ik de achterkant van de zak las :sweat_smile: Ik dacht dat het gewoon chips was met spek en paprikapoeder ofzo, maar nee het is uitgebakken zwoerd, je ziet ook gewoon een huidlaag zitten.
Ik denk dat mn hond dit wel lust

2 likes

548

19 likes

Huidlaag :face_vomiting:

ja daarom is mijn hond al de hele middag aan het schooien. Koop dit niet mensen het is goor

1 like

Ik heb nog een dichte zak in de kast liggen… Oh oh haha

Ik vind dit wel lekker, altijd al gevonden haha. Koop het alleen niet zo vaak, want het stinkt dus wel.

Weten jullie of je momenteel nog zaadjes voor kruiden bij de Lidl kunt krijgen?

Hier wel! Het een en ander is al wel uitverkocht tho.

1 like

Bij ons ook! Als ik voor je kan kijken doe ik dat graag.

Lief van je! Ik ga denk ik morgen even speuren en als ik ze niet kan vinden stuur ik je denk ik wel een berichtje :smile:

1 like

Heb vandaag de witte semiglitterhagelslag met korting gekocht, feestje

1 like

Met kerst hadden ze van Delicieux winterhagelslag met funnies en de verhouding hagelslag/funnies is echt perfect. Mocht je van Delicieux dus hagelslag tegenkomen met funnies, kopennnnnn!!

1 like

Huh jaaa dit is echt mijn lievelings haha en ook van mn vriend en ja onze hond wordt gek als we het eten.

Zoals jullie het benoemen klinkt het echt goor maar ik zie het verschil met (buik)spek niet echt :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik heb de Griekse balletjes weer ingeslagen, zo lekker :biggrin:

1 like