Lidl

Add images

Bedoel je deze balletjes? En zo ja welke zijn het lekkerst?

Die ga ik vanavond ook proberen/eten (links).

1 like

Ja die! Ik heb alleen die met olijf en feta op, wel warm, je kunt ze ook koud eten. Maar zo lekker!

1 like

Heeft iemand wel eens de limoncello van de Lidl geprobeerd?

Ik weet alleen dat ie bevriest in de diepvries en dat schijnt slecht te zijn

1 like

Dat zegt eigenlijk alleen wat over het alcoholpercentage! Alcohol vanaf 30/40% zal in een gewone vriezer niet bevriezen. En Lidl heeft geen vergunning voor sterke drank, dus zij mogen alcoholische dranken met maximaal 15% verkopen, die zullen inderdaad wel bevriezen.

1 like

Oh dat wist is niet! Ik weet dit ook alleen van een pretentieuze vriendin van mijn moeder haha

2 likes

Haha nouja ze heeft wel een beetje gelijk, want daardoor is het geen “echte” limoncello, maar de smaak is wellicht gewoon nog lekker!

1 like

Yep. Ik drink niet veel alcohol (ongeveer 1 glas per maand) maar vond het wel lekker!

3 likes


Vandaag de mojito ijsjes gehaald, ben benieuwd


En hiervan de roze en de groene!

En witte pindarotsjes :heart:

1 like

Die tajine schotel is zooo lekker! Heb gisteren die zak door m’n pasta gegooid. Yum yum

1 like

Ik heb die roze en groene ook al op en ben heel enthousiast! Lekker makkelijk als je echt geen zin hebt om te kopen maar toch iets wat redelijk voedzaam is wil.
Ze zijn volgende week geloof ik voor €1,50

2 likes

Die lijkt me ook het lekkerst! Ga hem van de week proberen met couscous denk ik

@Pantalones Ben benieuwd! Van de week proberen

1 like

Witte pindarotsjes? Hebben ze die altijd?

1 like

Geen idee! Ik heb ze nog niet eerder gezien, maar ik kom ook niet zo heel vaak bij de Lidl. Ze zijn in ieder geval heel verslavend!

1 like

Ze zijn er al een tijdje en volgens mij bleven ze (voorlopig) in het vaste assortiment!

1 like

Hmm ik vond de mojito ijsjes een beetje tegenvallen! Vind de buitenkant lekker, maar de witte binnenkant niet zo. Helaas hebben we maar een klein vriesvak, dus er moet eerst iets op voor er nieuwe ijsjes kunnen komen😂

Voor de lactosevrije en vegan mensen, er is sorbet ijs in bakken. Ik heb al 4 smaken gekocht en gister de mango geproefd. Lekker hoor, wel erg zoet maar wat verwacht je van fruit met suiker :wink: ben wel erg blij dat ze het verkopen. 1.99 voor een bak.

8 likes


Erg lekker…! Er was nog een smaak van maar die heb ik nog niet op.

1 like

Mijn lidl heeft de geliefde vlierbloesem cider weer!

7 likes