Lidl

Omg wat een nachtmerrie. Echt levende motten?

Ik neem aan dat je je huis nu afgefikt hebt he

1 like

Gatver. Heb je al iets van Lidl gehoord?

Via Facebook (Messenger) reageren ze vaak wel snel, weet niet of je zelf een account hebt en daar kan klagen.

Maar als je dit echt zo’n ernstig iets vind, dan is het toch veel slimmer om even te bellen? Kan me voorstellen dat zo’n retailer talloze meldingen krijgt elke dag. Ik zou het pak gewoon wegmieteren, foto van de tht en productiecode naar Lidl zodat ze kunnen checken. Vies maar er is niemand ziek geworden. Als ik het zelf wel erg zou vinden had ik ze telefonisch wel benaderd.

Die creamy ijsjes zijn echt fantastisch :raised_hands:t3:
Heb alleen aardbei geprobeerd, maar denk dat de rest snel volgt.

1 like

Ik vond ze vandaag ook bij de Lidl! Ik heb de chocola meegenomen. Moet ze alleen nog in de vriezer doen. Ben zo benieuwd!

Creamy aardbei ijsjes zijn bij mij ook goedgekeurd. :heart:

Kunnen heel goed meel motten zijn geweest, heb ik ook eens gehad met granola. Dat gebeurt soms en is eigenlijk niet te verkomen, maar ze kunnen echt door vanalles heen bijten en gaan zich dan nestelen in pasta/rijst/havermout /alles met koolhydraten. En dan kom je er echt nooit meer vanaf, dus ik zou het goed in de gaten houden. Toen ik ze had heb ik m’n hele voorraadkast weg moeten gooien, zo kut :frowning:

2 likes

:face_vomiting:

Ze laten trouwens een soort spinnenweb achtig spul achter en vliegen nauwelijks weg als ze ergens zitten, dus ze zijn wel goed te herkennen + uitroeien (ja sorry sommige beestjes kan ik niet in leven laten, ik deel mijn eten liever niet met motten)

Oké, deze zijn echt heerlijk. :heart:

1 like

Oooooo, het is dus niet dat die wormen naar motten zijn getransformeerd omdat ze niet goed zijn vermalen?

Of zeg ik nu iets heel doms.

Ik heb de stofzuigerrobot van de Lidl. Voor 50 euro doet hij het echt goed. Mn vriend en ik stonden blij te kijken toen hij de eerst kruimel op zoog (hij heet Robbie)

16 likes

Haha er zat toch insecten poeder in en geen volledig insect?

Haha bedacht door Mn vriend(lekker origineel)

1 like

Hahahah i know ik ben n sukkel

Vanmiddag een dekbed en hoeslaken in een mooie donkerblauwe kleur meegenomen! Nu in de wasmachine, ben benieuwd of ie fijn slaapt :smile:

Deze: https://www.lidl-shop.nl/MERADISO-Satijnen-dekbedovertrek-200-x-200-cm/p100260976

Omg dat gifje :scream: ben wel benieuwd of je nog reactie hebt gehad.

Meelmotten of niet en te voorkomen of niet, ik vind dit wel echt een no go hoor :cold_sweat:

1 like

Zoooo mega netjes!! Die motten kunnen nou eenmaal in je eten zitten, ook wel eens gehad en ook andere kleine beestjes in suiker en rijst echt horror. Zo goor en zonde van alles wat je weggooit