Lidl

Ja het zat echt tussen m’n oren, haha. Het smaakte inderdaad niet heel anders, maar toch dacht ik steeds ‘oké ik neem nu een hap wormen’, wat natuurlijk totaal niet het geval is :’) Het gaat helemaal nergens over, maar ik moet er echt aan wennen.

2 likes

De cuba libre ijsjes zijn ook echt een aanrader! Laagje waterijs met rum-cola smaak om een soort roomijs. Proef er geen limoen in, maar evengoed heel lekker!

2 likes

Jaaa die pretzels :heart_eyes: en slakken (:face_vomiting:) voor mn vriend! En franse korrel mosterd!

En net de pistache ‘magnums’ ontdekt, machtig maar heul lekker

2 likes

Misschien heb ik onder een steen geleefd, maaaaaaaar de Lidl verkoopt nu herbruikbare groente-en fruitzakjes. Twee stuks voor 70 cent. Eindelijk!! Al die plastic zakjes die ik steeds moest gebruiken.

afbeelding

6 likes

Het is alleen zo jammer dat nog zoveel groenten bij hun voorverpakt zijn. Dan kom ik met mijn zakjes en dan heb ik ze niet nodig.

1 like

Ik pak heel vaak gewoon los fruit en leg die dan op de band, kreeg een sneer van de cassiere want kan het toch gewoon in een zakje doen?! Zijn ook hooguit 3 appels ofzo, geen hele kilo’s die zij op dr weegschaaltje moet proppen, hou gewoon je mond. :triumph:

2 likes

Haha ja ik flikker ook altijd alles gewoon los in m’n mandje en op de band maak ik dan groepjes zodat het voor degene achter de kassa makkelijker is. Tot nu toe nog geen sneer gekregen :ok_woman:

Ze heeft nog veel te leren :thinking:

Klopt. Net als die gigantische broodzakken bij de Aldi als je losse broodjes wilt kopen. Met van die losse lipjes om het zakje te sluiten. Afschuwelijk.


Koop deze! Ik heb de chocolade gekocht en het is echt zo lekker romig :drooling_face:

7 likes

Zijn deze tijdelijk of zouden ze er in augustus nog zijn? :scream:

Mijn Lidl had er nog genoeg, maar ik weet niet of ze er in augustus nog zijn

Huilon

Ze staan op een pallet!

1 like

Oooh zo chill dit! Die gewone zijn al favoriet, maar ik beeld me bij deze een soort koude Chupa Chups-smaak in? Is het echt zo lekker als ik denk?

Euhh ik zou niet weten of het net als chupa chups smaakt :neutral_face:

Haha nvm, ik kom er vanzelf achter. Ik vind die creamy smaken zo lekker daarvan <3

1 like

Ik heb de aardbei gekocht, ook goedgekeurd :heart:

1 like

Yes, aardbei is ook goedgekeurd hier!

1 like

Huh, levende?

Ik heb spijt dat ik die pasta daarvan niet gekocht heb. Vond alles te duur, maar had eigenlijk ook wel van die pakjes insecten met smaakjes willen proberen. Heb wel vaker insecten gegeten (zit vind ik niet veel smaak aan, sommige smaken een beetje naar rijstwafel of cornflakes), maar wil wel graag eens een ‘gekruide’ variant proberen.