Jaloers! Hun vega is zoveel lekkerder
Ik vind deze zooooo lekker, het smaakt heel erg bekend maar kan niet ontdekken waar het naar smaakt, iemand die dat wel weet? Ga ze zo inslaan, maar hoop op een alternatief haha.
Ziet eruit als San Pallegrino of zoiets misschien?
Zit hier prik in?
Ja, maar vind het niet te veel prik. Hou normaal niet van prik, dit is precies genoeg.
Ik vind het op fanta lemon lijken!
Misschien de Lemon Soda die in Italiƫ verkocht wordt?
Jaa, dat is zo heerlijk! Ik heb het helaas nog niet in Nederland kunnen vinden
Maar dat kan ik niet in NL krijgen
En ben nog nooit in Italiƫ geweest dus geen idee of het hetzelfde is haha.
Ja vorige week waren Spaanse weken, maar mijn Lidl heeft nog heel veel.
Of nouja, niet veel meer want ik heb ff ingeslagen
Cronut
Ik heb m vanmiddag gehad en de cronut was heerlijk.
De jongen achter de kassa vroeg: wat is dit? Ik zei: een cronut. Hij verstond denk ik donut, want ik kreeg hem voor de prijs van een donut. Niks gezegd #gier
Voor mij nam een man er 5 en was er nog maar eentje over om te delen
Ik wilde er vanmiddag ook halen maar er lagen er nog maar 4 en de man voor mij nam ze alle 4
Ik was helemaal naar de Lidl gefietst vanochtend voor die cronuts was het schap leeg.
Dus heb heel doelloos 30 rondjes door de winkel gelopen, werden ze ineens bijgevuld (10 maar of zo). Ik als een hyena daar op af en toen had ik er 4
Hele minuut later was het schap al weer leeg. Ze zijn ook wel heeeel lekker.
Ik had die man een duw gegevenā¦
Een beetje een mix tussen een donut en croissant. Rond en met een gat, gesuikerd, maar meer met laagjes van binnen. AH had ze een tijd terug en die miste ik zooo haha
Om 8u gaat de Lidl open en denk dat ik zoān tokkie word die om 5 voor 8 voor de deur gaat staan, ik wil een cronut!!
De kaneelbroodjes zijn zo lekker, vreet mezelf echt diabetes aan met die dingen.