Omg love de herfstfolder (na de duizend pagina’s vlees iig). Wortelwraps 4 voor 1,50 en allerlei groentemixen met pompoen 
De pompoenpit pesto lijkt me ook wel lekker herfstig! (hopelijk is die vega). En de hummus gekarameliseerde ui is terug 
Ik had deze week de blauwe, met citroen, gember en druif (geloof ik) en dochter heeft dat flesje bijna helemaal leeggedronken nadat ik ook 2 slokken had genomen. Was ook erg lekker!
Ja die heb ik ook gekocht! Heb ze volgens mij allemaal meegenomen. Had gisteren die met vlierbloesem, was ook erg lekker!
Foto

Ik mag dit niet kopen, ik mag dit niet kopen, ik mag dit niet kopen.
Ik ga naar de Lidl.
Ja uiteraard, heb 2 katten 
Ik heb net de paddestoelenbitterballen gekocht in de veronderstelling dat die vega waren, zit er gewoon gelatine in. Jammer. Heeft iemand ze al geproefd?
Ik vind de pompoen hummus niet zo lekker :’( Het is met flespompoen en niet met hokkaido, en die vind ik veel minder smaak hebben. De hummus zelf is ook nogal smakeloos. Ik wilde eigenlijk de gekarameliseerde ui hummus, maar die was op. En de gewone, pittige en tomaten hummus waren ook op. En als vegetarier kan ik nou eenmaal niet langer dan 1 dag zonder hummus dus heb ik deze maar mee genomen, maar eigenlijk ben ik sad
Ja hier kan echt niks aan tippen
De wortel wraps zijn heerlijk!
Dit hadden ze ook wel eens bij onze Appie. Zooo lekker.
Ook gekocht en inderdaad fucking fantastisch.
Ze hebben nu ook eindelijk een echt lekkere blauwe kaas bij Lidl. Le Fou heet-ie, ofzoiets. Lijkt op een fourme d’ambert, maar hij is echt veel lekkerder dan die van de AH.
Had m al gedeeltelijk opgevroten
Hahaha ben benieuwd hoe pittig ze daadwerkelijk zijn
Ik durf dat wel maar het is vlees neem ik aan?