Lidl

Hmm :thinking: goeie maar ga er maar wel vanuit. :pensive:

Ze hebben het nu ivm delicieux. Ooit was het wel een tijdje in het gewone assortiment, maar ook weer eruit gehaald.

1 like

Mijn Lidl heeft het altijd!

Er is ook een filet americain speciaal, met mayonaise en die is ook echt lekker. Laf sowieso alle filet achtige dingen.

Haha, hier hetzelfde. Ik was mij ook aan het afvragen, waar zal dit vandaan komen, lekkerrrrr.
Toen zat ik er 2 dagen mee in m’n hoofd, keek ik nog maar eens goed en toen zag ik in welk topic ik zat :’)

1 like

Bij ons helaas maar af en toe :frowning:

:raising_hand_woman:t3:

1 like

Ik zag dat ze nu Mini pindakaas choco-cups hebben:

Zijn deze vergelijkbaar met Reese’s?

7 likes

Dit wil ik!!!

1 like

Ah zonde, hopelijk zaterdag meer succes

1 like

ja! Vrijwel hetzelfde

2 likes

Omg dan ga ik zo direct naar de Lidl, Reeses zijn echt m’n lievelings

2 likes

ik heb hier vandaag naar gezocht, maar niets gevonden, heb ook 3 keer de diepvriesafdeling afgelopen en was echt teleurgesteld.

Update: heb twee zakken gekocht van de peanut butter cups en ze zijn idd goddelijk. Ze hadden van mij iets zouter gemogen maar alsnog 9/10

3 likes

Oké ik ga ze morgen halen!!!

1 like

Ik wil zo graag die wortelwraps maar heb ze in 3 verschillende Lidls niet vinden, zo stom.

Waarom zeg je dit :weary:

1 like

Omg waarom heb ik deze niet gezien toen ik er gisteren was :triumph: Ik weet al wat ik vanmiddag ga doen!

1 like

Ik heb gisteren ook gelijk twee zakken meegenomen. Heerlijk!

Haha oeps sorry not sorry.

Die oven minihapjes zijn best lekker, lekkerder en goedkoper dan die van Mora. Verder had ik een herfstbiertje en die smaakt ook goed!

1 like