DIT.
Is leven
Ik heb net de paddestoelenbitterballen gekocht in de veronderstelling dat die vega waren, zit er gewoon gelatine in. Jammer. Heeft iemand ze al geproefd?
Ik vind de pompoen hummus niet zo lekker :’( Het is met flespompoen en niet met hokkaido, en die vind ik veel minder smaak hebben. De hummus zelf is ook nogal smakeloos. Ik wilde eigenlijk de gekarameliseerde ui hummus, maar die was op. En de gewone, pittige en tomaten hummus waren ook op. En als vegetarier kan ik nou eenmaal niet langer dan 1 dag zonder hummus dus heb ik deze maar mee genomen, maar eigenlijk ben ik sad
Ja hier kan echt niks aan tippen
De wortel wraps zijn heerlijk!
Dit hadden ze ook wel eens bij onze Appie. Zooo lekker.
Ook gekocht en inderdaad fucking fantastisch.
Ze hebben nu ook eindelijk een echt lekkere blauwe kaas bij Lidl. Le Fou heet-ie, ofzoiets. Lijkt op een fourme d’ambert, maar hij is echt veel lekkerder dan die van de AH.
Had m al gedeeltelijk opgevroten
Hahaha ben benieuwd hoe pittig ze daadwerkelijk zijn
Ik durf dat wel maar het is vlees neem ik aan?
Hmm goeie maar ga er maar wel vanuit.
Ze hebben het nu ivm delicieux. Ooit was het wel een tijdje in het gewone assortiment, maar ook weer eruit gehaald.
Mijn Lidl heeft het altijd!
Er is ook een filet americain speciaal, met mayonaise en die is ook echt lekker. Laf sowieso alle filet achtige dingen.
Haha, hier hetzelfde. Ik was mij ook aan het afvragen, waar zal dit vandaan komen, lekkerrrrr.
Toen zat ik er 2 dagen mee in m’n hoofd, keek ik nog maar eens goed en toen zag ik in welk topic ik zat :’)
Bij ons helaas maar af en toe
Dit wil ik!!!
Ah zonde, hopelijk zaterdag meer succes