Lidl

De ‘verse’ donkere chocoladekoeken met smarties zijn er weer :heart:

3 likes

Dit is echt mijn favoriet!

1 like

Ik heb het serum gekocht op aanraden van iemand hier! Ben benieuwd wat het voor mn huid gaat doen

Ik zag net hier bij de Lidl deze grote milkarepen voor 2 euro (deze smaak en die met pinda’s volgens mij)
71tuXD2EVeL
Volgens mij stond er wel op=op bij maar weet niet meer zeker.

3 likes

Ik heb de set met dag en nachtcreme een keer gekocht maar kreeg er echt een glimmend vet hoofd van dus ik gebruik ze nooit. Staan in de kast te verpieteren. Bevalt hij jou wel?

Had iemand (volgens mij @Kurisu?) het niet over een soort chocoladepasta die naar een soort snoep smaakte ofzo? Van Delicieux?

eh de amandelpasta die niet verkocht wordt smaakt naar kinderbueno vullling? maar die wordt dus niet verkocht

1 like

Ja die bedoelde ik! Is die er wel geweest was dat meer een soort ‘wens’?

Die was er. Bij de Dille en Kamille verkopen ze iets soortgelijks!

Hier ben ik ook al heel lang naar op zoek sinds de tip hier! Maar helaas nooit gezien in de folder of in de winkel.

Nee ze zijn ook nooit meer teruggekomen sinds pasen vorig jaar ofzo :((((((((((((((((((((((((((((((((((((

:sob: Zo jammer! Ik hoop echt dat ze nog eens terugkomen.

Ja same, ik overweeg om voor aankomende pasen een brief te schrijven ofzo. “hallo mijn naam is jinx en ik ben verdrietig want JULLIE VERKOPEN DIE AMANDELPASTA STEEDS MAAR NIET EN IK KAN NIET LANGER ZONDER”. Misschien met wat dreigementen tegen de manager erbij

2 likes

Zet er bij
“Groetjes van FF!”

15 likes

Moet ook even een handtekening actie doen enzo natuurlijk, en een campagne voeren

Als je switcht naar een ketogeen low carb high fat dieet, mag je dit onbeperkt eten.

Je weet dat je het wil.

Hoezo? Ik zeg juist dat je dit dan mag? Wat doe ik? :scream:

Ooommggg geniaal, sterven. Jammer dat het Delicieux is.

Omdat je stelt dat je dan geen koolhydraten mag.

Onbeperkt truffelroombrie maar tegen welke prijs?! Nooit meer brood?!

Sophie’s choice hoor.

15 likes

Ook als je wel koolhydraten eet mag je dit gewoon onbeperkt eten hoor

image

Samenvatting

image

22 likes