De karamel zeezout crumble taartjes zijn GEWELDIG! 10/10!
Jaaa had ze naar aanleiding van jouw berichtje gekocht en omg zo lekker 
Ik heb laatst zoete aardappelfrietjes gegeten met de truffelmayonaise van Delicieux en hij is goedgekeurd! Vond 'm heel lekker, maar kan het niet vergelijken met de truffelmayo van Albert Heijn of Jean Bâton, omdat ik die nog niet geprobeerd heb. 8/10

De chocolade macadamia noten met caramel smaak zijn heerlijk!
Die basilicum is ook erg lekker
Ik weet niet meer of deze al voorbij was gekomen, maar dit is best een aanrader! Lekker veel deeg, net als bij hun gewone cookie dough.
De truffelchips was wel nu alweer uitverkocht 
Ik vind die truffelmayo van de Lidl ook echt super lekker. Veel lekkerder dan die van de ah, en ongeveer net zo lekker als die van Jean Baton.

@Nidorina
Kaaspopcorn viel een beetje tegen. Smaakte op het begin een beetje zoet ofzo en had een iets sterkere kaassmaak verwacht. Wel lekker voor een keertje maar ik had hogere verwachtingen
Weet niet of het al voorbij gekomen is. Ik heb vandaag âdĂŠâ dagcrème gekocht, zie link.
Ga hem eens uitproberen. Smeer normaal toch iets anders simpels om te hydrateren.
De âverseâ donkere chocoladekoeken met smarties zijn er weer 
Dit is echt mijn favoriet!
Ik heb het serum gekocht op aanraden van iemand hier! Ben benieuwd wat het voor mn huid gaat doen
Ik zag net hier bij de Lidl deze grote milkarepen voor 2 euro (deze smaak en die met pindaâs volgens mij)

Volgens mij stond er wel op=op bij maar weet niet meer zeker.
Ik heb de set met dag en nachtcreme een keer gekocht maar kreeg er echt een glimmend vet hoofd van dus ik gebruik ze nooit. Staan in de kast te verpieteren. Bevalt hij jou wel?
Had iemand (volgens mij @Kurisu?) het niet over een soort chocoladepasta die naar een soort snoep smaakte ofzo? Van Delicieux?
eh de amandelpasta die niet verkocht wordt smaakt naar kinderbueno vullling? maar die wordt dus niet verkocht
Ja die bedoelde ik! Is die er wel geweest was dat meer een soort âwensâ?
Die was er. Bij de Dille en Kamille verkopen ze iets soortgelijks!
Hier ben ik ook al heel lang naar op zoek sinds de tip hier! Maar helaas nooit gezien in de folder of in de winkel.
Nee ze zijn ook nooit meer teruggekomen sinds pasen vorig jaar ofzo :((((((((((((((((((((((((((((((((((((