1-0 voor Lidl!
Ik ga hem volgende week denk maken! Bedankt voor je tip, ben benieuwd
Waar ligt die pompoenpitpesto eigenlijk? Voor ik me rot zoek
Haha ik ook!! Voor de 3e keer alweer, wel met geitenkaas. Erg lekker idd, ik doe ook nog wat rode ui bij de pompoen in de oven
Is van Delicieux, dus bij die producten!
Rode ui met pompoen is sowieso een goede combi, ga ik de volgende keer ook doen!
Had de restjes rucola en pompoenpitpesto op brood gedaan, dat was ook erg lekker.
Heb je heel toevallig de verpakking nog en zou je een foto van de ingrediënten willen maken? Dan weet ik of het een ritje lidl waard is. Loooove bolussen <3
Aaah helemaal top, dankjewel!
Mijn Lidl had het Duff beer dat een paar maanden geleden niet leverbaar was. Bij de Amerikaanse ‘specials’. Waren een paar forummers toen naar op zoek!
De karamel zeezout crumble taartjes zijn GEWELDIG! 10/10!
Jaaa had ze naar aanleiding van jouw berichtje gekocht en omg zo lekker
Ik heb laatst zoete aardappelfrietjes gegeten met de truffelmayonaise van Delicieux en hij is goedgekeurd! Vond 'm heel lekker, maar kan het niet vergelijken met de truffelmayo van Albert Heijn of Jean Bâton, omdat ik die nog niet geprobeerd heb. 8/10
De chocolade macadamia noten met caramel smaak zijn heerlijk!
Die basilicum is ook erg lekker
Ik weet niet meer of deze al voorbij was gekomen, maar dit is best een aanrader! Lekker veel deeg, net als bij hun gewone cookie dough.
De truffelchips was wel nu alweer uitverkocht
Ik vind die truffelmayo van de Lidl ook echt super lekker. Veel lekkerder dan die van de ah, en ongeveer net zo lekker als die van Jean Baton.
@Nidorina
Kaaspopcorn viel een beetje tegen. Smaakte op het begin een beetje zoet ofzo en had een iets sterkere kaassmaak verwacht. Wel lekker voor een keertje maar ik had hogere verwachtingen
Weet niet of het al voorbij gekomen is. Ik heb vandaag ‘dé’ dagcrème gekocht, zie link.
Ga hem eens uitproberen. Smeer normaal toch iets anders simpels om te hydrateren.