Omg explain? Wat is dit? Heb je een foto van de verpakking?
De onderste. Zo lekker. Vorig jaar hadden ze nog andere die ook heel lekker zijn maar die zijn r nu niet.
Weet iemand of het delicieux assortiment van de Lidl vandaag in de uitverkoop is?
Meestal pas in januari, voor veel mensen is nieuw jaar ook nog een fancy eten dag
De cakestol is echt heerlijk (en afgeprijsd naar 99 cent)
Dit is volgens mij nieuw. Geroosterde kikkererwten die zoet en af en toe erg peper smaken. Ik vind het echt heerlijk. Er zit af en toe wel een harde kikkererwt tussen, dat is minder.
De pretzels met chocolade en caramel zijn er weer!!
Die zit ik as we speak te eten
Ik ook
Heeft iemand de Amerikaanse donuts geproefd?
Ik kras ook alleen maar schijt dingen! Echt alles wat ik nooit koop en niet lust, niet eens aandacht aan schenk in de winkel.
Wel jammer want bij de AH doen ze juist de producten die je vaak koopt in de persoonlijke bonus, als je een tijdje niet geweest bent.
Hoe kras je? ik heb wel “kortingsbonnen voor jou” en daar zitten best wel een aantal goede tussen
Ik heb 1x pindakaas die ik altijd eet met korting gehad, maar sindsdien echt precies niks
Ik kras best vaak dingen die ik al eerder heb gekocht, en dan vaak 30 of 40% korting.
Maar niet echt vaak gebruikt. Ook omdat die kortingen niet standaard geactiveerd worden maar je dat handmatig moet doen.
oh haha wat een interessante manier om aanbiedingen te geven. Ik denk dat ik hier te lui voor ga zijn, ik vergeet die app nu al te scannen
Ik kras best vaak dingen die ik wel eens koop, of zou kopen omdat ik die bon heb.
@Aksiram maar bij AH krijg je die persoonlijke bonus pas een paar weken nadat je je bonuskaart geactiveerd en gebruikt hebt, misschien dat dat bij Lidl over een paar weken ook wel gepersonaliseerd wordt?
Hmm ja dat zou wel chill zijn! Ik gebruik ‘m vanaf de kerst ofzo al dus wie weet…
——————
Zometeen mijn eerste Aquamini scoren
mijn hondje vindt die knuffeltjes van de Lidl en uit Happy Meals echt geweldig.
Hier in Duitsland helaas niet, heb de app inmiddels al dik een half jaar en ik kras nog steeds de meest random dingen die ik nooit koop. Gisteren bijvoorbeeld salami terwijl de laatste keer dat ik vlees heb gekocht volgens mij voordat ik de app überhaupt had was.
Moet je die app dan laten scannen door de kassajuffrouw in de winkel? Heb dat nog niemand zien doen bij ons. En ze vragen er ook niet naar?
Er hangt zo’n scanner bij de kassa. Je kan dan zelf scannen. Ze vragen er hier ook niet naar en je krijgt ook gewoon een bon terwijl die dus ook in die app komt