Lidl

Oh echt! Ga ik morgen meteen kijken, dank je

Je hebt een klantenkaart in je app die je zelf kan scannen, deze heeft een QR code. Ik zie het ook weinig mensen doen en dat scan ding viel me ook pas op toen we de app hadden.
Het werkt wel goed opzich, en je krijgt ook meteen je bonnetje digitaal.

De kortingsbonnen zijn wel handig als inspiratie wat te eten. :smile:

Wat @Portugal zegt dus :sweat_smile:

1 like

Ik vind eigenlijk wel dat Lidl er vooral voordeel mee haalt. Dat ze kunnen zien wat je koopt, ze hebben je gegevens etc. Als er nou tegenover staat dat je relevante aanbiedingen krijgt… maar dat is eigenlijk niet zo

Ik vind dat er bij de kortingsbonnen toch ook best wel dingen staan die we regelmatig al kopen.

Maar desalniettemin denk ik wel dat je gelijk hebt, en dat Lidl het ook wel vooral voor de informatie doet. Zo werkt het volgens mij overal. Informatie is heel waardevol.

Ach ik vind de app wel leuk, heb paar keer die tapashapjes met korting kunnen halen erdoor. Daar zeg ik nooit nee tegen hahaha.

Deze fantastische badjas vandaag binnen gehad!

7 likes

Jeej Lidl heeft ze weer. (Snel meer kopen want de roze zak gaat altijd snel op in de winkel. Wat ik wel snap want het is een mix van de andere 3 zakken samen. :heart:)

6 likes

Heb je misschien een foto van hoe hij er in het echt uit ziet?

Deze fantastische foto heb ik naar een vriendin gestuurd. Als je een betere foto wilt dan maak ik die vanavond nog :wink:

11 likes

Hoe lang is deze? Op de site staat tot de kuit maar de foto van het model is eerder tot de knie

Ik ben vrij klein (1.65) en bij mij valt de badjas tot net over mijn knieƫn. Niet echt kuit lengte.

Deceptie lidl!!!

Dankje voor je antwoord, dan bestel ik ā€˜m niet :’ (

1 like

Ik heb een heren badjas via Zalando besteld en die komt bij mij (1.65) tot net iets boven m’n enkels! Kan vanuit de app geen link kopiĆ«ren, maar hij is van Yourturn en iets van €22!

1 like

Meewh hopelijk verkoopt de Lidl binnenkort weer de mintgroene magnetron. Ook kut dat je nu in de shop niet meer kan filteren op kleur :sob: Ik wil alle mintgroene dingen

Ik ga altijd voor de baklava :drooling_face:

Ik vind die gevulde gehaktballetjes heel lekker!

Ja die is best goed te eten ja!!

Qua griekse week, die kaasspread en halloumi zijn lekker!!

De naturel halloumi is vegetarisch!

1 like

De Lidl heeft nu neppe Chillys flessen voor 5 euro. Ze hebben ook 3 jaar garantie. Heb er eentje gekocht en ziet er echt mooi uit!

1 like

Lekt die niet?