Lidl

Deceptie lidl!!!

Dankje voor je antwoord, dan bestel ik ‘m niet :’ (

1 like

Ik heb een heren badjas via Zalando besteld en die komt bij mij (1.65) tot net iets boven m’n enkels! Kan vanuit de app geen link kopiëren, maar hij is van Yourturn en iets van €22!

1 like

Meewh hopelijk verkoopt de Lidl binnenkort weer de mintgroene magnetron. Ook kut dat je nu in de shop niet meer kan filteren op kleur :sob: Ik wil alle mintgroene dingen

Ik ga altijd voor de baklava :drooling_face:

Ik vind die gevulde gehaktballetjes heel lekker!

Ja die is best goed te eten ja!!

Qua griekse week, die kaasspread en halloumi zijn lekker!!

De naturel halloumi is vegetarisch!

1 like

De Lidl heeft nu neppe Chillys flessen voor 5 euro. Ze hebben ook 3 jaar garantie. Heb er eentje gekocht en ziet er echt mooi uit!

1 like

Lekt die niet?

Heb even voor je getest (heb hem net een kwartier geleden gekocht), maar hij lekt niet. Heeft een siliconen ring om dat tegen te houden. Je moet hem ook 4 cm onder de dop vullen. Denk dat als je hem te vol doet dat hij dan wel lekt

1 like

is het deze?

Ja! In de winkel hebben ze hem ook in het geel en rood

1 like

Ik ga bijna nooit naar de lidl omdat hij niet echt in de buurt zit, maar wil een dezer dagen toch een keer gaan. Mensen nog algemene tips voor lekkere dingen? Uiteraard sowieso groenten en fruit; brood schijnt ook goed te zijn geloof ik?

De hummus is heel lekker (naturel, pikant, gekarameliseerde ui). Al hun vega dingen zijn ook heel prima (gewoon basic). Pasteis de nata en donuts zijn verassend goed (bij de bakkerij afdeling), ze hebben wat vegetarische bonen schotels die lekker en makkelijk zijn (bijv tajine), en kleine blikjes linzen en kikkererwten (makkelijk voor de 1p maaltijd). Kipster eieren verkopen ze daar ook. Mijn vriend houdt van hun prince achtige biscuits? die met chocola ertussen

Edit: ze hebben echt vaak van die moment producten, deze week is het nog italiaanse week en daarbij hebben ze echt mega veel lekkere producten, bijvoorbeeld gedroogde tomaten, amarena kersen, etc. Volgende week is het franse week, vooral veel kaas/vlees/wijn

Edit edit:
de gruner veltliner wijn is trouwens ook erg lekker! Die is er wel altijd

2 likes

Kijk bij hun op=op producten of ze nog Appel-Peren-Dadelstroop van de Delicieuxlijn hebben :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weet niet of je van vegaproducten houdt, maar de burgers (die niet van next level maar my best veggie) zijn erg lekker en goedkoop, de sate ajam met nasi vinden ze hier altijd erg lekker, de epressobonen en altijd even de weekaanbiedingen kijken want dat is het beste van de lidl🙈

1 like

Het voorverpakte brood van de lidl vind ik dus niet zo goed. Wordt snel oud en vind er echt niks speciaals aan. Dus die zou ik links laten liggen. De losse producten zoals de broodjes en croissantjes en donuts etc zijn wel goed!

3 likes

Bedankt voor alle tips, kijk nu al uit naar de m’n shop tripje!:heart_eyes:

ik vind deze feta van de lidl goed qua prijs/kwaliteit, de notenmelanges met pistache en olijven is ook een favoriet en ik koop er ook altijd van die gegrilde paprika in pot.

1 like

Net boodschappen gedaan bij de ah, nou dat doe ik niet weer. Wat 40 euro lichter terwijl ik bij de Lidl voor 20 Max 25 klaar zou zijn. Grrr

2 likes