Het is vrij normaal dat het een uur duurt voor risottorijst gaar is?
Het gaat super langzaam. Het is geen “snel” gerecht. Daar kan dat pakket niet zo veel aan doen.
Nee toch? Ik heb al veel verschillende rijst gebruikt (en al veel risotto’s gemaakt), maar duurt bij mij toch nooit langer dan een half uur voor de risotto klaar is.
Ik maak altijd risotto met arborio rijst en dat duurt meestal 25 tot 30 min! Een uur vind ik wel heel lang @Spaarlamp zou het geduld er niet voor hebben haha
Hebben ze paddestoelen bij de Lidl?
Jazeker!
Ziet er leuk uit!
Nee???
Je moet ze invriezen dan zijn ze echt top!!
Ik zag dat de action nu de echte reeses heeft!
Vond de cheesecake wel lekker, maar chocoladetopping had meer gemogen van mij🙈 dan zijn de cheesecakes die ze voor de feestdagen hebben lekkerder
Oooh het delicieux magazine staat online! Altijd leuk
Niet heel bijzondere dingen, met name onderstaande trok mijn aandacht maar ik ben dan ook vooral van de snacks
En deze hadden ze vorig jaar ook en volgens mij vaak ook wel buiten het seizoen maar deze zijn ook zo lekker
En ik ben niet zo van de toetjes maar deze zag er ook nog wel interessant uit
Kaaskroketten is ook leuk om eens zelf te maken als je van snacks en kaas houdt!
Ik zag deze toetjes vandaag voor het eerst en lijkt me echt chill. Houd namelijk wel van toetjes, maar vind het vaak te zoet en teveel. Zo’n klein potje lijkt me perfect! Waren ook nog andere smaken, maar die leken met té zoet en niet lekker.
Dit zijn van die glazen potjes toch? Ook nog leuk om te bewaren. Lekkere toetjes inderdaad!
Zijn lekker idd, maar ik vind die met chocolade echt zo ongelooflijk zoet! Niet te doen. Die cheesecake met framboos was wel lekker. Ook zoet maar iets beter in balans
Oh shit, heb ik nog de verkeerde gekozen als ik niet zo zoet wilde, haha. Of bedoel je een andere met chocolade dan deze pure chocolade? Nouja, ik merk het vanzelf
Ooooh lekker!
Weet jij (of iemand anders) misschien of die Potato gratin cheese echt heel kazig is?
Want ik houd van aardappelgratin maar niet heel erg van kaas, beetje gesmolten kaas is oke maar als het meer lijkt op een hap kaasfondue sla ik over haha.
Dit is pure chocolade mousse met een fudge laagje toch? Want ik dacht ook oooh die is vast niet te zoet, moet goed gaan. De mousse is echt heel lekker, maar die fudge vond ik echt heel zoet en machtig. Hoop dat je hem gewoon lekker vind en anders de fudge maar laten staan, dat was mijn oplossing