Lidl

Yes!

1 like

Het verspakket pompoenrisotto is echt een aanrader trouwens!

5 likes

Ik vond dat echt een kut pakket :triumph: De rijst werd niet zacht, heeft bijna een uur geduurd voordat die eetbaar was, de groenten in de oven bleven kei hard en toen het uiteindelijk klaar was, was het niet te eten. Heb toen uit woede maar een zak chips zitten vreten.

Oh wat jammer! Vond het wel te lang duren om doordeweeks na werk te maken als ik al bijna uitgehongerd thuis kom :joy:

Echt?! Heb je toevallig een foto van de verpakking? Ik ken alleen die grootverpakking van de Italiaanse weken, maar die heb ik de laatste keren ook niet meer gezien.

Staat bij de rijst, pasta, wraps pad! Heb deze altijd zelf ook :slight_smile:

3 likes

Het is vrij normaal dat het een uur duurt voor risottorijst gaar is?
Het gaat super langzaam. Het is geen “snel” gerecht. Daar kan dat pakket niet zo veel aan doen.

2 likes

Nee toch? Ik heb al veel verschillende rijst gebruikt (en al veel risotto’s gemaakt), maar duurt bij mij toch nooit langer dan een half uur voor de risotto klaar is.

Ik maak altijd risotto met arborio rijst en dat duurt meestal 25 tot 30 min! Een uur vind ik wel heel lang @Spaarlamp zou het geduld er niet voor hebben haha

1 like

Hebben ze paddestoelen bij de Lidl?

Jazeker!

Ben echt verliefd op mijn lidl ledkerstbal!

35 likes

Ziet er leuk uit!

1 like

Wel een overdosis aan calorieën maar het is het waard… Vooral de cheesecake is echt een aanrader!

13 likes

Nee???
Je moet ze invriezen dan zijn ze echt top!!

Ik zag dat de action nu de echte reeses heeft!

Vond de cheesecake wel lekker, maar chocoladetopping had meer gemogen van mij🙈 dan zijn de cheesecakes die ze voor de feestdagen hebben lekkerder

2 likes

Oooh het delicieux magazine staat online! Altijd leuk

Niet heel bijzondere dingen, met name onderstaande trok mijn aandacht maar ik ben dan ook vooral van de snacks

En deze hadden ze vorig jaar ook en volgens mij vaak ook wel buiten het seizoen maar deze zijn ook zo lekker

En ik ben niet zo van de toetjes maar deze zag er ook nog wel interessant uit

5 likes

Kaaskroketten is ook leuk om eens zelf te maken als je van snacks en kaas houdt!

Ik zag deze toetjes vandaag voor het eerst en lijkt me echt chill. Houd namelijk wel van toetjes, maar vind het vaak te zoet en teveel. Zo’n klein potje lijkt me perfect! Waren ook nog andere smaken, maar die leken met té zoet en niet lekker.

5 likes