Lidl

Oehhh klinkt lekker! Voor volgende week maar eens op het lijstje zetten (wij doen Weekboodschappen in het weekend en er staat in de folder heel specifiek bij vanaf 19-10 in de winkel).

1 like

Oh, een van mijn lievelingsrecepten!

2 likes

Ik heb het niet meer. Hebben jullie de folder van de Lidl al gezien? Kan even geen foto maken want mijn camera is kapot. Maar het zijn dus de Griekse weken en de kop van de folder luidt:

“Royale aanbiedingen”. Daar bovenop een kroontje en een vliegtuig.
Daaronder een tekst dat je nu niet naar Griekenland toe kan maar wel het gevoel in huis kan halen oid.

Ik weet dat die land thema’s wel van te voren gepland zijn, maar hoe toevallig na de Griekenland - wimlex affaire is die kop icm met het vliegtuig en het kroontje :’)

39 likes

Weet iemand of ze zoiets, zuivelspread light met bieslook, ook bij de Lidl hebben? Kan het online niet vinden. Zou wel chill zijn als ik morgen maar naar 1 winkel hoef :slightly_smiling_face:

Ook echt mijn favo voor de herfst, jaar naar uitgekeken dat ze de pesto weer hadden :see_no_evil: ga hem deze week weer maken

2 likes

Haha hier ook een favoriet! Ga een paar van die potjes inslaan denk ik

1 like

Ooh yes! Dankjewel!

Heb vandaag 2 potjes ingeslagen want zag dat ze erg lang houdbaar zijn. Ga de pasta komende week maken :raised_hands:t3:

1 like

Ik kom die pesto niet vinden hier, waar staan ze bij jullie?

Bij de houdbare actieproducten, was even zoeken. Er lagen van die delicieux herfstartikelen, daarnaast nog wat Griekse en Amerikaanse actieproducten en daarnaast stonden deze in een doos.

Overigens hadden ze bij mijn Lidl alleen maar Poolse verpakkingen hiervan ofzo, dus keek er daardoor eerst ook overheen.

2 likes

Dit is ook geen pumpkin pesto maar pulupkin pesto

29 likes

Pull up your chin pesto? :see_no_evil: ik zie nu echt Popeye ermee weglopen

2 likes

Ik dacht dat er puuupkin stond :o_o:

Heeft Lidl risottorijst vast in het assortiment?

Yes!

1 like

Het verspakket pompoenrisotto is echt een aanrader trouwens!

5 likes

Ik vond dat echt een kut pakket :triumph: De rijst werd niet zacht, heeft bijna een uur geduurd voordat die eetbaar was, de groenten in de oven bleven kei hard en toen het uiteindelijk klaar was, was het niet te eten. Heb toen uit woede maar een zak chips zitten vreten.

Oh wat jammer! Vond het wel te lang duren om doordeweeks na werk te maken als ik al bijna uitgehongerd thuis kom :joy:

Echt?! Heb je toevallig een foto van de verpakking? Ik ken alleen die grootverpakking van de Italiaanse weken, maar die heb ik de laatste keren ook niet meer gezien.

Staat bij de rijst, pasta, wraps pad! Heb deze altijd zelf ook :slight_smile:

3 likes