Lidl

Het Serum is mijn favoriet. Ik heb d’r nachtcrème ook gebruik en die is ook heel fijn!

Dit keer zitten er nieuwe dingen bij zag ik, glowy moisturiser en handcrème

2 likes

Ik denk dat wij de weekboodschappen deze week op maandag doen ipv zondag :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Nee die glowy was er de vorige keer ook al! Vind die wel fijn, niet té glowy maar ook niet dat je er niks van ziet. Vind ‘m voor mij niet voedend genoeg dus doe er een dagcreme nog onder. Ik gebruik m vooral op dagen dat ik geen zin heb ik make-up maar er wel verzorgd uit wil zien

1 like

Oh gemist dan haha. Klinkt ook als een aanrader!

Is dat zo populair dat het in 1 dag is uitverkocht? Ik ben ook wel nieuwsgierig nu

Let op! Die lijn is maar een week verkrijgbaar, dus als je iets wil, ff op tijd zijn :blush:

Bij mij is het Serum altijd binnen 2 dagen weg, de crèmes duren misschien 1 dag langer, de oogcrème ligt er 400 jaar

1 like

Ik heb maar 1 lidl in mijn stad :sob: maar ik was al van plan om maandag te gaan dus hopelijk kan ik weer een jaar voorraad inslaan

Ja weet ik van afgelopen jaar maar ik weet nu al dat de filialen na een week alles weer retour moeten sturen.

Nee alleen deze berichtgeving gekregen, ik heb al wel een pallet vol binnenstaan :rofl: maar restanten moeten na een week weer retour

En berichten kunnen natuurlijk altijd weer veranderen maar zoals t er nu uitziet niet, dus sla snel je slag. :rofl:

Hoi kan je mij een doos Serum sturen :heart::heart::heart::heart: (nee grapje maar also ik zeg geen nee)

1 like

Stomme is dat we ze in gemengd assortiment binnenkrijgen ipv soort bij soort :rofl:

1 like

Hahaha oh jee, dan snap ik ook opeens waarom het altijd zo’n zooi is op de opstelling :stuck_out_tongue:

Het is altijd 1 uur per dag netjes :rofl: maar iedereen wil dag/nacht/serum. Dus dozen worden logisch allemaal opengetrokken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Vanaf wanneer is die lijn te koop?

Morgen

1 like

Bij mij stond het echt heel groot op een kopstelling, redelijk aan het begin vd winkel.

Ik heb het serum gescoord! Hoe zijn jullie ervaringen met de dagcrème? Ik heb een gemengde huid.

Yes, ik heb ze ook gehaald! Schrok al even, want bij het schap huidverzorging was alleen de oog- en handcreme nog, dus ik dacht ahh nee niet nu al uitverkocht. Maar de rest stond bij het brood.