De meest logische plek ook natuurlijk
Volgens mij is het assortiment van Lidl ook te groot op dit moment. In ‘mijn’ winkel staat ook van alles door elkaar omdat ze het niet meer kwijt kunnen volgens mij. Weekacties, kerst- en feestdagen assortiment naast alle gewone dingen.
Ik heb ook 2x serum en 2x nachtcreme. Ben benieuwd
Bij ons ook idd, en er was ook vaak 1 thema, bijv italiaans, Mexicaans, enz. Nu staat er van alles door elkaar; delicieux, scandinavisch, italiaans,
Ik heb ook het idee dat ze “vroeger” een themaweek hadden en na die week werden alle overige producten terug gestuurd en nu laten ze dat gewoon staan om uit te verkopen
In wat voorn verpakking zit de moisturizer?
Ze hadden honderden dag en nachtcrèmes en veel serum, maar geen enkele hand creme en moisturizer kunnen vinden helaas.
Of zit het in precies zo’n verpakking als de crèmes?
Ja allemaal dezelfde soort verpakking qua kleur, die moisturizer is langwerpig geloof ik
Ik moest ook zoeken en een medewerker vragen haha. Echt niet handig geplaatst als je gericht naar het verzorgingsschap gaat. Dan ben je er al voorbij
Ah dankjewel! Dan hadden ze ze echt niet helaas.
Ben echt 5x teruggelopen naar die stellage (stellaaaaaage) om te zoeken, voelde me al dom.
Fack welke laidol was je? Smaragd?
Nee das de verkeerde kant van u voor me
Overvecht, die aan de llamadreef. Ga later nog wel ff kijken bij Overvecht winkelcentrum.
Lol ja dat is echt de andere kant. Ik hoop dat ik van de week de puf nog heb om na werk even door naar de Laidol te fietsen, zal wel niet
ik kwam even hier om te zeggen dat het vegan assortiment bij de lidl in duitsland echt om te janken is. wat een treurhol.
Yep. Maar het vegan gehakt / de vegan burgers (uit de koeling - liggen bij mij bij het vlees) zijn wel echt mega lekker! Ik vind het lekkerder dan Beyond Meat
Jaa die mis ik. Zijn die in NL uit het assortiment? Of heeft alleen mijn Lidl dit niet meer?
bedoel je die van Rügenwalder Mühle?
en het is inderdaad ook zo debiel verdeeld. echt letterlijk 1 plank en dan precies tussen het vlees
edit: en ergens anders nog 1 plank waar die ene vegan hamburger met broodje (zo’n soort nep bic mac ofzo) voor in de magnetron ligt, samen met vegan nuggets.
Vooral te weinig (denk ik toch), het gaat over de Lidl in Duitsland, die heeft een ander assortiment dan die in NL
Ja deze mis ik ook! Ineens was ie er niet meer