Misschien zelf pindakaas proberen te maken? Een goede vriend heeft een tijdje geleden dat gedaan en die heeft mij een hele grote bak gegeven en daar doe ik nog steeds mee! Moet je wel met gebrande noten doen.
Klopt maar die was zo gek stroef🙈 misschien ook gewoon even wennen hoor
Zal eens kijken of dat een beetje goed te doen is🙈
ja de smoothheid van pindakaas komt vaak door toegevoegingen geloof ik. Bij mij wordt het na een paar keer wel makkelijker om te smeren enzo
Het potje op de kop bewaren helpt. Dan mengt de olie beter met het deel dat je wilt smeren
Bewaren in de koelkast vind ik ook de smeerbaarheid ten goede komen trouwens.
De bio pindakaas van Lidl heeft ook alleen noten als ingrediënt
Als aanvulling: wij hebben ook de bio van Lidl zelf, vind die iets fijner smeren dan die van de AH.
Kan ik beter die proberen dan die van de actieweek🙈
@Eyimfihlo Die bio pindakaas van Lidl is echt mijn lievelings! Je moet wel elke keer even met je mes door de pot roeren omdat de olie er op gaat drijven en alle droge substantie op de bodem van de pot blijft plakken hahaha.
Was vandaag hier op helaas
Hebben ze groente pizza bodem (vooral bloemkool) vast in het assortiment?
Ja!
Ah yes, liggen ze in het vriesvak of ergens anders? Moet beter zoeken denk ik.
In het koelvak
Ik heb net dit gekocht en het ruikt echt lekker (ik heb de black diamond gekocht).
Verpakking lijkt alleen wel luxer in de folder hahaha. In het echt is het gewoon een transparante fles en geen zwarte dop enz. Ach als het maar goed werkt verder. Ben meteen losgegaan op de gordijnen en banken.
Ah super jij hebt ze wel gevonden! Dankjewel!
Jaaa ze hebben hier nog heel veel koeken. Woon je toevallig in Rotterdam?