Lidl

Weet iemand of lidl quiches heeft?

Hebben ze wel, ligt bij de verse pizza dacht ik!

1 like

Zeker! Bij mij lag het dan weer heel raar bij de vis :see_no_evil:

Heel gek inderdaad, het zou na een week weer weg moeten maar bij ons ligt het er ook nog gewoon :see_no_evil:

Als iemand deze dagen nog naar de Lidl gaat, wil je dan kijken of de kaaskroketjes met mosterd er zijn?

Ik ben zo in de gloria over de cien cellulair crèmes!
Ik heb een paar weken geleden de dagcreme, nachtcrème, oogcreme en serum gekocht.
Dit is oprecht voor het eerst in mijn bestaan dat ik geen bagger vette kop en/of puisten en/of een allergische reactie krijg van huidverzorging.
M’n huid is vet en heel vochtarm, echt een kut combinatie.

Het serum is voor mij wel too much, maar dat hoor ik veel. Ik snap het nut van serums sowieso niet.

Er stond hier nog heel veel, dus heb van alles nog 3 stuks gekocht omdat het een tijdelijk product schijnt te zijn (huil)

3 likes

In Leiden!

2 likes

Ze zijn er dus wel!:innocent: ga ik toch nog even zoeken hier in de buurt! Dankjewel!

1 like

Hoe merk je dat het serum too much is? Ik gebruik serum + nachtcrème maar heb het idee dat het gewoon goed gaat.

Het is veel te vet voor mij.
Zoals gezegd heb ik nogal een lastige huidm

@Zemraluani
Zocht je nog? Dit is bij Smaragd

1 like

Ga thanks! Heb er inmiddels 4 dus kan even vooruit

1 like

Mocht iemand deze halen of in de winkel willen bekijken, zou iemand dan het etiket willen delen?:see_no_evil:

1 like

Dit was de enige die ik zag liggen bij mijn Lidl. De verpakking ziet er wel anders uit dan op de foto in de folder, maar volgens mij is het wel dezelfde.

1 like

Dat klopt, super bedankt! :innocent:

1 like

Ik heb gisteren per ongeluk de glow moisturizer gestolen…had hem in m’n wagentje gegooid en ben in alle haast vergeten het op de band te leggen. Oeps. Maar ben wel benieuwd haha

2 likes

Waarom kost die pindakaas 2,49? Niet echt een lidl-prijs, of ligt dat aan mij? Bij de Appie is zo’n potje 1,99…

marketing want speciaal merk. Zo irritant dit soort dingen, het is geen speciale pindakaas, het is gewoon pindakaas maar dan duur. Maar ja waar mensen allemaal intrappen he (same hoor want ik heb 2 potten melkunie protein in mn koelkast staan waar ook niet veel meer eiwit in zit dan in normale franse kwark maar alsnog ben ik een sucker voor protein marketing)

Ik ben gewoon opzoek naar pindakaas waar mijn huid niet zo op reageert, dus altijd fijn als er geen weipoeder voor is gebruikt en geen suiker. Kijken of dat verschil maakt.

Die pindakaas bij de Appie (100% pindakaas heet ie) zit ook alleen pinda in en is dus flink goedkoper. Deze week ook nog 2e halve prijs en hij is vet lekker :slight_smile:
Denk dat dit meer marketing van de Lidl is idd @Kurisu

3 likes