Ik haal ze ook af en toe, doe ze wel eerst even een paar minuutjes leeg in de oven zodat ze iets knapperiger zijn. Net als met de magioli
Deze neem ik ‘altijd’ (rotCorona ) mee als ik boodschappen doe in Duitsland. Bij o.a. Edeka en Kaufland zitten die vast in het assortiment, van een ander merk. Zo lekker! Ze zijn er ook weleens met chili cheese-vulling.
Mijn vriend had de pie met kip en vond hem niet zo. Beetje zoals zo’n diepvriesloempia maar met een beter korstje. Daf breekbrood hadden we vorig jaar en vond ik niet zo lekker. Beetje te dicht en droog.
Nee deze zijn juist mega lekker! Helemaal goed met chocopasta en banaan ertussen als een quesedilla Ik had ze vorig jaar gekocht en heb er toen veel zoete quesedillas mee gemaakt, met banaan, chocopasta/nutella/pindakaas en die paaseitjes hagelslag. Genieton.
Die pie heb ik trouwens in de koelkast voor aankomende donderdag, ik heb ze allebei (kaas voor mij, kip voor mn vriend).
Snackspert gaf hem ook de hoogste score.
https://www.instagram.com/p/CK1kRM9FNwX/?igshid=1xcsrivzsi3ch
Mochten ze niet meer te koop zijn bij Lidl, Xenos heeft heel vaak bananenwraps!
haha dankje voor de tip, kom alleen nooit bij de xenos :’) Gelukkig vind ik het met een gewone wrap ook lekker
Die kaasstengels zijn idd super lekker! Ik had er vandaag een gekocht nav je bericht en heb spijt dat ik niet toch twee heb meegenomen
De pretzels van de broodafdeling zijn ook goooeeed
De kaascroissants zijn ook heeeeel lekker van de Lidl!! Ben echt fan
Lidl bakkerij afdeling is gewoon superieur, ze hebben ook de lekkerste donuts en berliner bollen
Dit haarmasker met macadamia olie is ook heel fijn! En dat voor maar 2,50 het is volgens mij wel een actieproduct
Ik ontbijt elke ochtend met de vanille Skyr, maar ze hebben het recept veranderd?! Heb 2 bakken waar de skyr super korrelig is en een heel droog mondgevoel geeft… Meer mensen hier last van?
Hm nee, gisteren nog gegeten maar was niet anders dan anders. Voorraad is nu op, ik laat het weten hoe het bij mijn nieuwe stash is
Ah dit geeft me wel wat hoop haha. Ik hoop dat dit een verkeerde batch is ofzo!
Hoe zit het met kcal van Skyr vanille in vergelijking met Franse magere kwark? Iemand die dit weet?
Bedoel je skyr vanille? 53 kcal per 100g.
Oh ik zie het nu pas hoe raar ik het getypt heb. Autocorrect?
Ja ik bedoel skyr! Dank je wel
Ik vind het jammer dat er al lang geen Griekse week meer is geweest!
Ik ook, heb weer halloumi nodig haha. En mijn ap verkoopt die ook niet dus sla altijd in met Griekse week!